Mittwoch, 21. Juli 2010

Élvezem ezt az igazgatót...

keresztény ember...és olyan szeretettel van a gyerekek felé...ma elbúcsuzott a 4 ikesektöl...azt tanácsolta nekiek hogy mindeig legyenek "online" Jézussal és akkor az új iskola és új helyzetekben is biztonságban érzik majd magukat.
Ezt most németböl forditom:
Mi a tieid vagyunk
Martin Luther
Órákat,éveket,te sok idöt adtál nekem Istenem.
Az idö mögöttem és elöttem van,
az enyém volt és az enyém lesz,és mindez tetölled van.
Megköszönök minden reggelt amit láthatok és minden egyes percütést az órán.
Kérlek adj nekem kevés idöt megállni és nem csak azt tenni amit kell,
egy kis idöt a csendre,a játékra,
legyen kis idöm azokra az emberekre akik az én életem margóján állnak és talán egy vigasztalóra várnak.
(bocsánat hogy nem helyes a forditás,de reméle a lényeg érthetö).
már csak 1 hét és vééégre nálunk is vakácio!!!

2 Kommentare:

Abigél hat gesagt…

Hát,addig kitartást,és jó vakációzást:)

iri hat gesagt…

Oh , meg nem vakacioztok?