Montag, 8. August 2011

Ahoz hogy

felejthetetlen maradjon egy nap,nem kell semmi különös datum...sem szülinap,sem nevnap,semsemmi evfordulo...csak (talan)egy esös,szeles nyari nap,amikor "csak ugy", ugy erzi magat az ember lanya hogy köszönetet kene mondani,csak ugy...csak azert mert szep az elet,mert talan lanykoraban arrol almodott hogy igenis ilyenek azok a szep napok egy hazas eletben,mikor ujra rajön hogy igenis tartos a szerelem(meg akkor is ha mostani vilag mast val)...es ilyenkor olyan jol jön egy kerekpar amivel meglepheted azt akit szeretsz!:)
Varjuk hogy haza jöjjön D....hogy meglepjük!csak ugy!!!Most ugyanugy erzem magam mint gyerekkoromban egy esös napon mikor mamam olvasot,anyukam kötött,apukam harmoniumozott ,hugom es en pedig olyan boldogok voltunk babainkal... olyan vedet es boldog voltam...es most is az vagyok!
"Es jo nekem igy
mert valaki igy akarta
.....
Ide rendeltettem s a sorsom ez,
Es mosolygok ha felettem zug a szel
s az orkan zsoltarokat zengedez."
Ja...es megis van egy evfordulo,4 eve annak hogy blogozok(a yahoo 360 on kezdtem el),augusztusba a fiuk szülinapjan:)...nem gondoltam volna hogy ilyen hüseges blogiro maradok...de ime:))

Szep napot!...es ahoz hogy  felejthetetlen legyen egy nap nem kell semmi különös datum....mert ne lenne a mai nap egy felejthetetlen nap?!
 

4 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Tetszik nekem amit irtál, és általában amiket irni szoktál.Egyet értek veled sok nap lehet felejthetetlen mind azért mert az Úr gyermekei vagyunk, és a szerelem is lehet tartós, 34 éve tapasztalom a férjem szeretetét és szerelmét, mert Isten igy renedelte el.Tőle kaptam és ezért háás vagyok,meg én is szeretem a meglepetéseket 56 évesen is.
Puszillak és kivánok sok boldog házas éveket!

Kónyairénke hat gesagt…

Kónya Irénke
csak igy tudtam el küldeni név nélkül

Gyöngyi hat gesagt…

Nagyon igaz amit írtál kedves Marika :) Gyermekkori emlékeink pedig míg élünk megmaradnak :)Örülök hogy írsz, szívesen olvasom :)puszi.

Gyöngyi hat gesagt…

Nagyon igaz amit írtál kedves Marika :) Gyermekkori emlékeink pedig míg élünk megmaradnak :)Örülök hogy írsz, szívesen olvasom :)puszi.