Dienstag, 28. Februar 2012

Végre

Már jó ideje nem tudtam bejeletkezni a blogomra :(....mostmár végre újra itt vagyok :)
Nálunk se ált meg az idö,tehát itt is 2012 -öt írunk!:).Egy újabb kegyelem év...hála az életért,az egészségért,a munka lehetöségért,az iskolákért...minden folyik a régi megszokott menetben...csak úgy lassan észre vettem hogy Jonathan már nem "kisfiu"...(augusztusban lesz 13)...másak az érdekei mint  Christiánnak...eddig jól elvoltak...de úgy lassan kezdödnek a vitázások a fiuk között...ok,eddig még türhetö...meg nem lehet hogy mindig és mindenütt a "kicsi" is ott legeyen,ezt ö nem szivesen fogadja...de ez van...a nagyok szeretnek maguk közt lenni,néha...de ez is egy folyamat amit tanulni kell...nekem meg sooook türelem kell hozzá;)
De mindezek fölött nincs okom a panaszra...lassan búcsuzik a tél és itt van a tavasz...már nagyon várom...a kedvenc évszakom!:)
Szép napot!
(Köszönöm mindazoknak akik jelezték hogy hiányzok...jól eset!)
Még jelentkezek...mostmár gyakrabban...:)

5 Kommentare:

Borzási A. Kriszta hat gesagt…

belépett a tinikorba :)
Örülök, hogy itt vagy!

márta hat gesagt…

Azt hiszem, lenne miről beszélgessünk - ami a gyerekek közötti vitákat illeti ...:)

Nagyon jó, hogy itt vagy. Hiányoztál. :)

Kiss Judit hat gesagt…

üdv. ismét itt.

Magdi hat gesagt…

én is örülök, hogy itt vagy:)

marika hat gesagt…

igen Kriszta,tinikor...érzem hogy nem lesz könnyü!:)
Márta!nekünk lenne miröl beszélgessünk,remélem már összejön egy találka:)
Köszönöm Jutka és Magdi!:)