Dienstag, 27. März 2012

18 év...

Akkor is gyönyörüen sütött a nap,korán reggel még esö esett,de hamar felszáradt és gyönyörü idö volt.
Ilyen az életünk is,...ha esövel is kezdödött,de évröl-évre jobban és forrobban süt(ött) a NAP felettünk!
"Ne emlékezzetek a régiekröl,az elöbbiekröl ne gondolkodjatok!Imé,újat cselekszem,avagy nem tudjátok még?Igen,a pusztában utat szerzek,és a kietlenben folyovizeket."És 43,18-19...ezzel az Igével indultunk el közös utunkra,és most is ezt tapasztaljuk hogy a mi Urunk az akinek hatalma van a pusztában is utat késziteni és a kietlenben is folyovizeket adni.Csak csodálni tudom mindazt amit Ö végez életünkben.Már nem próbálom megérteni,hanem egyszerüen elfogadom akaratát.
A menyaszonyi csokrom piros gerberából és fehér fréziából volt.Most utánna néztem hogy mi is a jelentösége ezeknek a virágoknak.Frézia:ártatlanság,komolyság.Gerbera:ártatlanságot,kedvességet szimbolizálja és tiszta érzelmekre utal.:)Tetszik!!
Azt mondom hogy szép az élet az Urral ,hittel indultunk el ketten,és ketten az Urral,igent mondtunk az Urnak és egymásnak.
Miért szeretsz?Azért mert elhatároztam és megigértem hogy mindig szeretni foglak!!Köszönöm!...ez elég nekem!  

4 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Továbbra is kívánom az Úr áldását házasságotokra.

Gyöngyi hat gesagt…

Kedves Marika :) szívem őszinte szeretetével köszöntelek titeket :)már a munkába is gondoltam rátok :))jó visszagondolni a menyegzőtökre hiszen nekem különös volt, a Fehér Háznál-tehát gyönyörű helyen. Jó visszagondolni...Legyetek áldottak, Mennyei Atyánk erősítse továbbra is házasságotok. Sok puszi nektek! Dáninak Boldog Szülinapot! (Talán nem késtem el.)

marika hat gesagt…

köszönjük szépen Anonym:)
Köszönjük szépen Gyöngyi!!!(nem késtél el,holnapután lesz):)

Magdi hat gesagt…

Sok Boldog Házassági évfordulót:))))
Nekem is szép emlék a mennyegzőtök:)))