Samstag, 3. März 2012

Szeretem

a tavaszt!Olyan jó újra érezni a meleg napsugarat,hallgatni a madarak csicsergését és engedni hogy a szél szembe fújjon és csak úgy logobjon a hajad  ha jól hajtasz a kerékpárral...már anyira hiányzott!Évekóta nem volt kerékpárom(csak kölcsönöztem ha kedvem volt).MOST viszont van egy és ez az enyém és én választottam!!!(nem új,de nekem igen!... )kipróbáltam,persze valahogy haza kelett hozni;)...jó esö érzes volt!Kb.6 km volt hazáig,élveztem,ha izomlázam lesz,azt majd meglátom holnap.Mikor haza értem a fiaim már kiváncsian várták hogy lássak a biciklimet,azt mondták hogy "Nice! It´s pretty!"(én kértem hogy mondják már németül...tehát: szép ,...azt mondták illik hozzám!:)...aztán rámnéz a "kicsi" és azt mondja kérlek egyél valamit és aztán feküdj le,nem szeretném hogy kidölj!...na tessék!Szóval enyi a "kondiciomról:)"
Emlészel Magdi,hogy hajottunk annak idején vasarnap ebéd utan?...ma valahogy úgy éreztem magam mint akkor!:)NAgyon jól!
Itt a tavasz...és én szeretem!!!
 

1 Kommentar:

Magdi hat gesagt…

hm, konkrétan a vasárnap ebéd utáni bicajozásra már nem emlékszem:((((
de arra igen, mikor a tölgyesbe mentünk ki, meg Govojdiára, Nandru-ra biciklivel és az nekem is nagyon kedves emlék maradt:)))