Mittwoch, 14. November 2012

Öszi gondolatok...

"Már  sötét este van mire hazaérek.Miért sötétedik öszzel ilyen hamar?Az úton hazafele,megszámlálhatatlan sok csillagokat látok fölöttem ragyogni.Miért is panaszkodok hogy sötét van?Miért nem örülök annak hogy ragyognak a csillagok?
Valamikor Ábrahám is igy gondolkozott.Semmi sem ment neki,se a munkában sem személyes kapcsolatában.A jövöjét feketének látta.És ezt nem tagadta Isten elöl sem.Amikor Isten az ö igéretét jutatta eszében,akkor igy lázadozott"Mire nézzek?Arra hogy nem tartod be igéretedet?Te sokat beszélsz,de kevesett teszel."És ekkor ezt kérdi tölle Isten:"Nézd föl az égre és számold meg a csillagokat?Megtudod e számolni?"(1Moz 15,5)
Te megtudod-e számolni a csillagokat?Megtudod-e számolni egy öszi,lombosfának a gyönyörü színekben festet leveleit?Megtudod-e a faleveleket pirosra vagy sárgára festeni?Isten nemhogycsak megszámolni,megfesteni tudja,hanem ö alkotta mindegyiket,egyenként.Milyen kicsi is vagyok én és milyen hatalmas is az élö Isten!
Hirtelen  már látom a sötétség ellenére is a csillagok ragyogását.Túl látok a sötétségen-de túl látok a csillagok ragyogásán is..Újra látom Isten nagyságát, hatalmát és gonviselését életem fölött.Ha Isten ennyi csillagra tud vigyázni és mindenegyes falevélt számon tartja,akkor rám és életemre is vigyáz.Neki semmi sem lehetetlen,mindegy ha én ezt most hiszem vagy nem."(németböl forditottam,irta Martin Vosseler)
Ha ma sétálni mész,nem csak a felszinti szépséget lásd meg ,hanem lásd meg Isten nagyságát,érdeklösését és szeretetét irántad!ezt kivánom magamnak és mindenkinek aki erre jár...

2 Kommentare:

iri hat gesagt…

Ugy van Marika minden nap racsodalkozunk Isten , gyonyoru , hatalmas lenyere!

anyu hat gesagt…

Milyen jó,hogy ismerhetjük ezt a hatalmas Gondviselőt,mindent olyan csodálatosnak teremtett,én is gyönyörködöm az őszi szinekben, az Uré a dicsősség mindenért