Dienstag, 30. Oktober 2012

Anyukámnak!!!!


Igaz anyai szív

Ősz haja csapzott néha,
gyengéd lelke fénylik,
szelíden lágy mosolya
arcán, olykor eloszlik.

Sosem konok a lelke,
nekünk fáradozik,
élesen selymes hangja,
a lelkembe visszhangzik.

Gyengéden erős karja,
mindig adakozik,
igaz anyai szíve:
csak bennünk reménykedik,
és értünk imádkozik!
BOLDOG SZÜLINAPOT ANYUKÁM!!!!!!

 Ki vigyáz rám,óv,szeret és hisz bennem
Igen,az én anyám.
Mikor esetlen vagyok,
Segitö kezet nyujtasz nekem.
Mikor betegen fekszem az ágyban,
Ápolsz éjjel,nappal
Igen,ott vagy velem.
Az elsö lépés,
az elsö iskolába menetelés,
Az elsö szerelmi lángolás
Te mindent ismersz.
Édesanya vagy két gyermekednek
Kik most távol vannak töled
Szivedben ott vagyunk veled.
Irom e sort s könny csordul arcomon
Hisz születésnapodnapja holnap vagyon
Mit is adhatnék ezen gondolkozom
Elég lesz talán a feltétlen szeretetem.
Gyermeked voltam,vagyok és leszek
Mig élek, de most:
Boldog szülinapot!

Keine Kommentare: