Dienstag, 24. Dezember 2013

24.

Eljött...itt van!
Egy pár évvel ezelött,adventben ,egy Nöikörön,egy jászol volt az asztalon és körülötte több kis figurák.Mindegyik közülünk választott egy figurát,ami jelképesen illett ránk,és oda tehette ahova akarta,vagy közel a jászolhoz,vagy meszébb,volt ott mindenféle álat,pásztorok,bölcsek,fiatalok,idösek...én egy fiatalabbat választottam,aki kényelmesen lefeküdt a földre ,kezében a gitárjával,közel a jászolhoz hogy jól lássam.
Ebben az évben a karácsonyt ugy döntöttünk hogy csak mi a mi kis családunk leszünk szenteste,gyülekezet után,itthon ajándekokat bontunk,játszunk,beszélgetünk.Ez jó most igy,ez kell nekünk.Nem csináltam nagytaritást,nem föztem tulságosan sokat,nincs fenyöfánk,de az egész ház felvan diszitve és minenütt égnek kis vilanyok...szeretem ezt a karácsonyt.
Ha ma választanék egy figurát,ugyanazt választanám,csak talán leteném a gitáromat is,és még közelebb mennék Hozzá!Hogy lássam Öt!
Áldott Karácsonyt!Köszönöm mindazoknak akik olvassák blogomat a bátoritást és visszajelzéseket!Legyetek áldottak!

4 Kommentare:

csillag hat gesagt…

Áldott, békés, csendes karácsonyt kívánunk nektek!

Gyöngyi hat gesagt…

Békés Karácsonyi ünnepeket Kívánunk!Szeretettel Váriék!

Gál Edith hat gesagt…

Mi is áldott, békés Karácsonyt kivánunk nektek!

Györgyi hat gesagt…

Olyan jó volt olvasni,hogy minden nap írtál :) Áldott ünneplést!