Donnerstag, 13. August 2009

HULLÓCSILLAG...emlékezés...

*Az este Dáni val és Jonathánnal a balkonról "lestük" a csillagokat...gyönyörü volt...és egy fél óra alatt...5 csillaghullást láttunk...nagy élmény volt.Nem emlékszem hogy látam-e már hullócsillagot,de az este igen.Jonathán megjegyezte hogy kivánhatunk valamit,de igaz füzte hozzá ezt csak ugy szokták mondani,nem teljesül a kivánság.Igaz válaszoltam...lefekvéskor kivánságunkat imában mondtuk el Mennyei Atyánknak.
*Vissza emlékszem hogy ezelött 2 évvel kezdtem el blogozni.Sok jó barátra ,testvérre találtam.Régi ismerösökre találtam,ujakat ismerhettem meg.Ez mind csodálatos.
*Ezelött 10 évvel ilyenkor nyugodtan bujtam ágyamba...de 4 óra fele éreztem hogy mostmár az a kis "élet" akit szivem alatt hordok,végre megszületik.Szépen sétálgattam ,reggel 7 ig,mikor gondoltam már szólok férjemnek,hogy jó lenne a korházban menni...másik nap mármint augusztus 14 én délután 16,15 kor megszületett a várvavárt JONATHÁN.
Szóval...holnap ünnepelünk,vidámparkba megyünk.
*és még valamire emlékeztem e napokban...eszembe jutottak sokan akiket megismertem életem során.Gyerek és fiatal koromban sokfelé jártam,sok gyülekezetben voltam.Mivel a természetem olyan hogy hamar barátkozok sokakkal ismerkedtem meg.Majdmindenütt volt egy levelezö barátom.Az ifjusági órákra is szivesen elmentem bármejik városban voltam.Szerettem együtt lenni a fiatalokkal.Neveket nem igen tartok észben de annál inkább arcokat,azokat nem felejtem el.Egy ilyen arc került elém a héten is,a nevére nem emlékezetem,de a képröl azonnal eszembe jutottak az együt töltött kis idö amit együtt tölthettünk.Ö a napokban az Urhoz költözött,csak 5 évvel volt idösebb nállam...újra valóság lett az hogy életünk csak lehelet."Uram,micsoda az ember,hogy tudsz felölle s gondod van reá?Hisz olyan az ember mint a lehelet,napjai mint az átfutó árnyék."Egy mosolygós arcra,jókedvü nöre gondolok ha rá gondolok...igy maradt meg emlékezetemben.
Szóval telnek napjaink...kegyelemböl élünk és vagyunk!

7 Kommentare:

iri hat gesagt…

Mikor ezt olvasom mar "holnap "van ugyhogy boldog szulinapot,elj soka IONATHAN,s adja meg az Ur szived kereset.Milyen jo hogy lattatok a csillag hullast.En is lestem de.....
Kellenes idotoltest.

Györgyi hat gesagt…

Isten éltesse Jonathánt,és vele együtt az egész családot:))

Babi hat gesagt…

Az Úr áldja meg Jonathánt! Boldog szülinapot neki! Kellemes időtöltést nektek a vidámparkban!

Magdi hat gesagt…

BOLDOG SZÜLINAPOT JÓNATHÁN!!!
És még sok örömet a szüleinek is:)))

Gyöngyi hat gesagt…

Boldog születésnapot és kellemes időtöltést a családnak.

Babi hat gesagt…

Boldog nevnapot kedves teso!

marika hat gesagt…

nagyon szépen köszonjük!
Köszi tesokám!:*