Donnerstag, 27. August 2009

IRI új játékot inditott:)

Kérte hogy irjunk 7 dolgot amit legjobban értékelünk a férjünkben,amiért hálásak vagyunk neki:
Akkor itt van az én 7 es listám:):
1. értélekelem benne azt hogy minden helyzetben mellettem van,a pártomat állja
2. teljesen megbizhatok benne
3. hálás vagyok hogy családunk feje,jól tud irányitani
4. türelmes,nyugodt
5. jó apuka
6. jól megtervez mindent,elöre kigondol mindent
7. ragaszkodik családjához
ez jutott most spontán eszembe,lenne még mit irjak,és persze ö sem tökéletes,de az évek során megtanultam azt hogy az igazi szeretet az minden eltürt,minden elhisz,mindent megbocsájt.Én a jót akarom benne látni.Hiszen az élet túl rövid ahoz hogy hibáinkkal töltsük idönket.Én hálás vagyok érte az Úrnak hogy van Ö nekem!Na jó,eleget nosztálgiáztam:))

4 Kommentare:

iri hat gesagt…

Koszonom Maria,milyen aldas egy nyugodt,turelmes ferj akiben megbizhatsz.

Jade hat gesagt…

:)
Jaj en is meg kell irjam mar a 7-es listamat... Majd ma!

Budai Evódia hat gesagt…

tetszik:)

Maresz hat gesagt…

Áldottak vagytok:)).