Mittwoch, 26. August 2009

Pár gondolatok...




Ma örültem a nap melegének,a virágaimnak,és ráakadtam az orhideámra,amit februárba kaptam szülinapomra,elnyilt,kitettem a balkonra,és nem igazából néztem rá...és láss csodát...újra lesznek virágai.Ma volt idöm ezt észre venni:)
A CSEND
Egy templom van ezen a világon
És ez a templom maga: a csend.
A lélek dimenziótlan mélyén
Valaki hallkan zörget odabent.
De mi emberek Káin fiai
sippal,dobbal törjük meg a csendet.
Lárma koszorut fonunk fejükre
Harsogjuk az eredményinket.
A tudás fatörzsére felkúszva
Máshol szeretnénk lenni már nagyon
Az Édentöl sokkal keletebre
Egy emléktelen ujjabb csillagon
Mert a gyermekkori felhök mögött
kivül,belül üres már az ég,
a nagyhatlmu Isten nincs sehol,
a képzelet megölte képzetét.
...És nö a zaj és nö a gonoszság ,
tér és idö vad körben forog...
A lélek dimenziótlan mélyén
Valaki hallkan ,csendesen kopog...

Keine Kommentare: