Montag, 15. November 2010

Hétfö


Boldog és hálás vagyok családomért!Fiaimtól tanulgatok:)

-Jonathántól önzetlen szeretettet(a zsebpénzét mindet Christiánra költötte,Mikulásra vett neki valamit amit kivánt,és eldugta és már alig várja hogy oda adhassa neki)...tehát megtanulta a leckét hogy nagyobb öröm adni mint kapni!

-Christiántól bátorságot (2 fogát huztak egyszerre és 3 inekciot kapott és egy mukja nem volt a drágának)...kérdezte töllem majd hogy én is ilyen bátor vagyok?hát megkellett valjam hogy nem:)

Aztán az utolsó napokban már többen mondogatják nekem hogy milyen szerencsém van mert olyan jó férjem és jó gyerekeim vannak...igy van ez és most újra csak csodálni tudom Istent azért mert szeret engem,mert az amim van az Ö töle van,nem az én érdemem ez!

Már várom az Adventet hogy széppé tehessem újra a lakásunkat:))

Szép hét kezdetet!

5 Kommentare:

Mike Adina hat gesagt…

Jó így kezdeni.

iri hat gesagt…

Viszont kivanom!

Gyöngyi hat gesagt…

Aranyos fiuk, de nem csak ők. Ezt valahonnan örökölték is, mert az alma nem esik messze a fájától :)
Legyetek áldottak !

Abigél hat gesagt…

Jó az Úr,és mindig többet ad mint amit mi elgondolunk...

anyu hat gesagt…

Mi is hálásak vagyunk az Urnak gyermekeinkért és unokáinkért, az Uré a dicsősség mindenért.Jó minden nap ujabb és ujabb megtapasztolásokért,áldani Atyánkat.Áldott hetet kivánunk szüleid