Montag, 8. November 2010

November

Mivel novemberbe ez az elsö bejegyzésem hát ezért lett ez a cim:)
Hamar telnek a napok,tudom nemcsak nállam...most jól esik egy kicsit megpihenni...az utólsó idöben elég gyakran kelett délután dolgoznom,eléggé kifáradtam...ezért jó volt most a kis öszi szünet (a fiuknak)...én tovább dolgoztam de azért jó volt kicsit tovább aludni reggelenként,nem fél 6 kor kelni.
Ma reggel mikor Christiant elvittem a buszhoz,volt még kb.15 percem várnivalóm az én buszomra amivel haza jöhessek...igy sétálgattam ...friss levegö,4 fok,és mégis élveztem az öszt...eddig kicsit "sirattam" a nyarat,a meleget...de ma reggel olyan jól esett élvezni a szelet ahogy szembe fúj...látni a leveleket miként száguldanak....és föcsengett bennem egy mondat amit a hirekben halottam ma reggel...tanuljunk a természettöl...ilyenkor összel a fák lerázzák magukról a száraz faleveleket...megszabaditják magukat minden "tehertöl",hogy szabadon,nem megterhelve pihenhessenek télen,és aztán új erövel várják a tavaszt.Hmmmm....ösz...megszabadulni minden tehertöl...."lerázni" mindazt ami lehuz...letenni a terhet...igen én is ezt akarom...letettem minden terhet,minden aggodalmat ..."Leráztam" magamról a terhet....átadtam Istennek....ö szivesen elfogadta...olyan jó könyünek lenni...olyan jó megpihenni....nekem most nagyon jól esik...Köszönöm Uram hogy te tettél szabaddá!SDG!
TOVÁBB MEGEK
Vállamon terhek,
Útamon kövek,
körülöttem kínzó kisértések,
úttalan út
kételyek,kérdések:
Hová,merre menjek?
Ezeket kérdeztem s megáltam
magamba meredten.
És szólt az Ige:
Szikla-sulyosan,útmutatóan.
Felriadtam:
-Vessed az Urra a terhed!
-Hagyad az Urra utad!
-Ö gondot visel rólad!
-Aki az utra vigyázz
annak felragyog
a szabadulás.
Evangélium volt,élö ige
bensömbe áradt ereje.
Feltárult az ut.
Ráléptem engedelmesen s megyek.
Ha elhagynak ezrek és tizezrek,
ha teljesen egymagam leszek,
akkor is Beléd vettem hitem,
s tovább megyek.
Erösségem te légy Istenem!
Olyan jó tudni azt hogy van akinél megpihenhetünk,van Akinek átadhatjuk a terheinket!én csak csodálni ,dicsérni és magasztalni tudom Istent mindazért a dolgokért amiben konkrétan megmutatja nekem hogy Ö viseli gondolat!A mult héten is ezt tapasztaltam és mondtam gyermekeimnek hogy látjátok Istennek sok angyalai vannak!
Kivánom magamnak és mindazoknak akik "benéznek" ide hozzám hogy legyen ez a hét egy "tehermentes" hét!Legyetek áldottak!

3 Kommentare:

iri hat gesagt…

Te is kedves Marika!Viszont kivanom.Jo volt ezeket olvasni, elidozni a versnel!

Gyöngyi hat gesagt…

Köszi a jókívánságot, jó gondolatok :)

ahyu hat gesagt…

Nekem is nagyon tetszik ez a vers,számomra sokat mond.A legjobb helyre tesszük gondjainkat, mikor az Ur lábaihoz visszük.Áldott hetet kivánunk mi is apu és anyu