Donnerstag, 2. Dezember 2010

December 2...Adventi emlék




Hamár lehult a hó
s fekete földünket belepte,
hogy szálott gyermekálmok röpte
a fényes ég felé,
az égi trón elé...
De téged nem talált meg!
Az égi gyermeket kereste
távolról,ha leszáll az este
csodálatos mesék borulnak
vágytól égö gyermekszivekbe.
Az égi gyermeket kereste
és nem talált rád,nem ismert meg,
hiszen Te nem vagy többé gyermek.
Szétfoszlottak a régi álmok,
meghaltak a mesék,
a karácsonyfa lángjait
oltogatják hideg szelek.
Még mindig nem ismertelek.
Sok évbe telt s ha te nem jösz felém
Megváltóm,Uram,Messiásom,
ma nem ismerlek én.
Hála Tenéked hogy megkerestél,
ó,mostmár van Karácsonyom,
s adventi nagy csodavárásom.
Megcsaltak mind a régi álmok
de Benned nincs csaladkozásom
Benned mindent megtaláltam
a valóság szebb mint az álom.
--------
Már december 2...Christián megjegyezte hogy milyen hamar telik azidö...már alig várták a fiuk hogy december legyen hogy nyithassanak mindennap egy ablakot...ketten (Christián és én) betegeskedünk,versenyezünk a köhögében;)...antibiotikumot szedünk...és mégis élvezzük hogy bent jó meleg van...kint -8 fok....jó nagy hó van odakint...én most anyira élvezek kis ajándékokat késziteni szeretteimnek,ismerösöknek akik közel álnak hozzám...szeretek ajándékozni....szeretem ha meglephetek valakit,valamivel...szépen havazik...olyan szép lenne egy kandaló melett ülni...na de most hálás vagyok a "calorifer"ért is:))
Szép napot!


(a képek az este készültek a konyha ablakból és a nappaliból)

3 Kommentare:

Monika hat gesagt…

Csodálatos ima ez a vers,köszönöm!!!!!!!Nagyon köszönöm!!!!

Magdi hat gesagt…

látod, én kandalló mellett ülök, de nekem nincs ilyen szééép(havas) kilátás:( bár ide is nagyon ígérik a havat, én várom:)))
puszi, és gyógyulást nektek:)

Gyöngyi hat gesagt…

Szépek a képek, itt minden fehér...sok hó esett :) gyógyulást nektek és sok puszit.