Montag, 6. Dezember 2010

December 6...hétfö




Ajándékozás...az este nálunk is járt a "mikulás"...a gyerekek tudják hogy ki is az;)...ök is kis meglepetéseket készitettek egymásnak.
Én viszont élmény ajándékokat is kaptam és adtam...a hétvégén volt a barátnöi este(1 szer vagy 2 egy évben),mikor 3 összejövünk,együtt vacsorázunk,aztán filmet nézünk...na de most nem igy történt,vacsorázni,együtt vacsoráztunk,aztán meg kis ajándékokat adtunk egymásnak,mint a gyerekek olyan örömmel bontogattuk kifele az illatos gyertyákat,könyveket,CD ket...a filmet is elinditottuk,de nem igazán néztük...igy leálitottuk és beszélgettünk magunkról,családról ,férjeinkröl,gyermekeinkröl,kapcsulatunkról Istennel...közben karácsonyi kekszeket ettünk,Cólát ittunk:)...és csak azon vettük észre magunkta hogy reggel fél 6 óra van...:))...végig beszéltük az egész éjszakát...de jó volt,ez élmény megmarad örökkre.
Ma reggel elvittem Christiánt a buszhoz...esett az esö,igy a hó kezd olvadni,volt is valaki aki haza hozzon a buszmegálóból,de én úgy gondoltam hamár az utban van egy Lidl,akkor én oda bemegyek...és majd a következö buszal hazajövök...csak ez nem igy történt,mert én anyit bámészkodtam,mig a busz szépen a szemem elött tovább haladt...20 percet várni nem akartam,igy elindultam gyalog...esernyöm volt...csak más csizma kellett volna...hiszen ez olyan szépn beázott hogy csak na...de valahogy haza értem,mostmár a csizma szárad...a zokni is,az én lábamon száraz zokni;)....és kortyolgatom a megmaradt kávét amit a kedvesem meghagyott...hiszen szokása hogy vagy 4 kortyot meghagy a csészébe...én meg olyan jó izüen kikortyolgatom:)))...tehát igy!
Az Adventi könyvel haladunk...ma Hollandia következik...és mi jutot eszembe????...hogy ott lakik az én kedves unosatesom,EUNIKA,akit dédelgethettem bébi korában...szeretettel gondolunk ma(is) rád...BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!!
Szép napot!

2 Kommentare:

Eunika hat gesagt…

Koszonom szepen, Marika!

Itt is olvad mar a ho, kar erte. :(

Abigél hat gesagt…

kedves bejegyzés,olyan életszagú:))