Montag, 29. Juni 2009

Iri inditott egy új játékot:)

IRJUNK EGY BIBLIAI HOSROL MELY LEGINKABB LENYUGOZOTT SZEMELYISEGE ALTAL
Jó ötletnek találtam!
Az én "hösöm"...Péter!Szerintem egy kicsit hasonlitok rá,én is sokszor hamar fellázadok,impulziv vagyok,sokszor hamar kimondok dolgokat amit aztán késöbb megbánok.Péter is hamar lelkesedett.Jézussal együtt kész volt halálra menni...és mégis 3x megtagadta.De Jézus nem mondott le róla,nem tedte félre....söt rá bizta a "juhait".Megtérésemkor is ez volt az mai megragadott.Mikor Jézus 3x megkérdezte Pétertöl hogy "Szeretsz-e engem?",aztán Péter persze igennel válaszolt,és Jézus még azt mondta neki,ne érdekeljen téged mi történik a többi emberrel(tanitványal),hanem te kövess engem.Péter volt az aki pünkösdkor felált és erövel beszélt Jézusról.Ö lett a "Szikla".
Szeretném ha én is ilyen erös lennék!

2 Kommentare:

iri hat gesagt…

Segitsen az Ur mindannyiunkat.Koszonom

bögre hat gesagt…

szerintem többen vagyunk akik Péterhez hasonlítunk inkább, mint a szelíd Jánoshoz...de valóban ő lett a Szikla...Tegyen az Úr téged is(engem is )"erőssé"...