Mittwoch, 17. Juni 2009

KOBLENZBE




Ezen a hajón voltunk 660 an.Ilyen "bodyguard"ok fogadtak:)








A hajón a koleganöimmel.






Szép napom volt,néha szimatolt az esö,de nagyrészt sütött a nap.A nagyfönök,Dr.Deichmann evel kezde a beszédét:"ÁLdjad én lelkem az Urat és egész bensöm az ö szent nevét.ÁLdjad én lelkem az Urat,és el ne feledkezzél semmi jótéteményiröl.A ki megbocsájtja minden bünödet,meggyógyitja minden betegségedet."103 Zsolt1-3
Igen,jó hozzám az Ur,szeretném ha naponként ujra és ujra eszembe jutna el nem feledném azt hogy sok jót tett Ö velem.
Jó hangulat volt,2 zenész,több "artista"...jó kaja.Ez is hála hogy van egy ilyen munkahelyem.
Nagyon szép a táj arra fele,anyi kis kastély van ott,régi épületek...szóval elvoltam ragadtatva.Hála ezért az utért is!
Most itthon vagyok,ma szülöértekezletre megyünk Christiánnak,lehet már megtudjuk ki lesz a tanitó néni vagy bácsi.
Szép napot!

5 Kommentare:

Kriszta hat gesagt…

de aranyosak ezek a testőrök:))
én féltem volna tőlük...:P
ja, és nagyon jól áll ez a piros felső:) örvendek, hogy jól telt.

Kingabell hat gesagt…

Ezek igazi emberek? :))
Biztos jó volt neked a hajó úton, jól hangzik :)

iri hat gesagt…

ez valo?

marika hat gesagt…

a testörök,igazi emberek,"gólyalábakkal":))Nagyon viccesek voltak,nem beszéltek semmit,csak kis kártyák voltak a kezeikbe és rá volt irva"várj",vagy egy nyil(azt jelentette hogy tovább mehetsz),vagy egy száj amelyik mosolyg(Ök mindig komolyak voltak)....na,szóval érdekes volt.Meg maga az egész rendezvény jól volt megrendezve.
Köszi Kriszta,aranyos vagy!:)

Anonym hat gesagt…

Összementél ?