Montag, 22. Juni 2009

Ma ...csak ámulok

a vasárnapi prédikácio cseng most is a fülembe...és ma újra megtapasztalhattam azt hogy az én Atyám nagyon szeret engem,minket,a mi családunkat.Egy versböl ez a töredék jutott eszembe mikor ma a kedves férjem fölhivott és azt ujságolta hogy van új munkahelye:
"És azt hiszed ,hogy az az Isten
aki a gyíknak enni ad,
Tán feledkezik rólad,
S holnapra nem jut jó falat?
Vagy azt hiszed aki a fecske
repdesö szárnycsapását méri
Nem tudná azt ,mi a te vágyad?
Még nem is kérted már kiméri.
és többet ad értékesebbet
Gyöngyszemeket kavics helyett
Nem érzed mégsem hogy az Isten
téged mily nagyon szeret?"
Ó....dehogynem érzem...és a szivem tele van hálával.Hiszen csak a mult szeptemberben változtatott uj munkahelyre a kedvesem és most újra más munkahelyet kelett keressen...már aznap ahogy megtudta hogy ott nem maradhat tovább,azonnal kersett és kapott...és 5 percre van a lakásunktól,és sokkal jobb mint az elözö és az amit nagyon szeret dolgozni.Én csak ámulok...és dicsöitem Atyámat!

8 Kommentare:

Hajni hat gesagt…

Veled orulok, Isten tenyleg hatalmas.

Babi hat gesagt…

Veletek együtt én is hálát adok Istennek hogy így is megmutatja menyire szeret....

iri hat gesagt…

Milyen jo ezt megtapasztalni

Maresz hat gesagt…

Csodálatos Isten gondviselése!

Gyöngyi hat gesagt…

Mennyei Atyánk csodálatos atya!!!
Jó Benne bízni, csak sajnos én pont most voltam olyan helyzetben hogy nagyon elkeseredtem valami miatt és anyaira negatívan gondolkodtam hogy mindent elveszettnek láttam. DE megoldódott!!! Hála érte. A te tapasztalatod még jobban megerősített. Amúgy én is veletek örülök:)

marika hat gesagt…

köszönöm hogy velem együtt örültök!
Tesokám tudom hogy te is ezt tapasztalod hogy Édesatyánk nagyon szeret minket!

marika hat gesagt…

Gyöngyi,igen érdemes Benne bízni!Csodálatos tapasztalni azt hogy mindazt amit kapunk a legjobb!!

Kriszta hat gesagt…

most látom csak ezt a bejegyzést....
nekem nem jelzi ki a reader???