Mittwoch, 23. Dezember 2009

A mi karácsonyfánk:)


Nagy élvezettel segitettek a fiuk a diszitésben.Az idén ilyen a fánk:)

Várjuk a holnapot,én most "hangszüneten "vagyok:)...anyira bevagyok rekedve hogy nem jön ki hang a torkomon:(tehát az idén nem énekelhetem a karácsonyi énekeket:(...csak hallgató leszek...ez van...most igy vagyunk.
A KARÁCSONYFA ÉNEKEL
Ha szük szoba:hadd legyen szük szoba.
A szük szobában is terem öröm
Gyul apró gyertya inség idején,
Ó csak ne legyen sorsom bús közöny
Ó csak legyek a fényforrása én
Apró gyermekek bálványozott fája,
Én az idegen,én a jövevény.
Égö fenyöfa,égö áldozat,
Akit az Isten ösi otthonából
Emberek örömére elhozat.
Csak rajzolódjék mélabús árnyékom
S inbolyngjon a szük szobák falán,
Mindegy,hogy mi lesz velem-azután.

11 Kommentare:

Gyöngyi hat gesagt…

Először gyógyulást kívánok :)aztán Mennyei Atyánk áldását erre az időszakra.

Borzási A. Kriszta hat gesagt…

hasonlít az Evódiáékra...:)

Maresz hat gesagt…

Szép:). Áldott ünnepet és gyógyulást kivánok!

Mike Adina hat gesagt…

Tényleg hasonlít! Nagyon szépre sikerült!
Kívánok áldott ünneplést, hangtalanul is, vagy szépen hangosodva!

marika hat gesagt…

:))köszönöm nektek!Aranyosak vagytok!

Babi hat gesagt…

Gyógyulást!!!Áldott ünnepet!

Magdi hat gesagt…

én is kívánok gyógyulást és ÁLDOTT ÜNNEPET!!!

csillag hat gesagt…

Boldog ünnepeket!

zsazsa hat gesagt…

én is kivánok ÁLDOTT KARÁCSONYT.

Györgyi hat gesagt…

Áldott boldog karácsonyt!

Sanyi hat gesagt…

Gyógyulást és Boldog Űnneplést kivánunk.Nagyn szép fenyöfátok van,csak még én hiányzom a kanapé sarkáról.