Montag, 7. Dezember 2009

Szivesen várunk:)











Ma kedves sógornöm látogat meg a kisfiával...várjuk...szeretettel...,igy :)




A várakozással ez a vers jutott most eszembe:
ADVENT
Dr:Bartó László verse
Valakit én is várok
Szivemben ajtót tárok,
Minden zugot bejárok,
Mert most valakit várok.
Valakit aki engem
A szívével szeressen,
Fáradt hideg szívemben
Újra tüzet gerjeszen
Aki nekem az élet
S benne a lelkem éled
Szárnya alá von engem.
Ki gyöz általam s bennem.
Ki kemény harcaimban
Hüségesen velem van
S akkor is megkeres
ha tölle messze mentem.
De szenyel telt szivem...
Ki szabadit meg engem?
S mi lesz velem ha nincsen
Valaki,aki segitsen?
Irgalmazz,Uram,Isten,
S tisztisd meg Te, a szivem
legyen szerény kis lakod,
Legyen a te templomod.
Szeretettel várok bárkit egy kávéra vagy teára:)

5 Kommentare:

rebeka hat gesagt…

Jo a versed,a kave es a tea is jol jonne....!!!!!!!
Szep hetet nektek.

Sanyi hat gesagt…

Köszönyűk a befogadó Sziveteket ahol a finom tea és kávé mellet,még egy csomó szeretetet is kapunk.Legyetek áldottak.

iri hat gesagt…

Bizony nagyon vendeghivogato hangulat van nalatok.Koszonom hogy igy virtualisan is reszt vehetek.

Babi hat gesagt…

Köszi! Szívesen kávézok veled!

marika hat gesagt…

szeretettel várlak:))