Mittwoch, 30. Dezember 2009

Múlt,jelen jövö...


AZ ÚJ FÜZET

Betelt a régi füzetem,

ma este megnézegetem és

holnap újat kezdek.

365 lapos ugyanilyen új füzetet.

Lemásolnám most szivesen a régit,

de nem tehetem,marad már amilyen marad,

Ott a Mester kezével irt sok"láttam"

a leckék alatt

sorakozik nem egy lapon,

félig végzett feladaton,

rendetlen,elégtelen és ezt a régi füzetet

vizsgára vinni kell nekem.

De holnap újat kezdhetek

ugyanilyen új füzetet.

Tiszták,fehérek a lapok,

nem szeretném elrontani

holnap már abba irhatok.

Talán jobban figyelek

Ha eztán korábban kelek,

Frissebb leszek,igyekszem,rendesebb

lesz a feladat és ügyesebb lesz a kezem.

Tollat fogok és leirom ragyog a név a pappiron.

"Jézus nevében kezdem el"

Tudom hogy rest és rosz vagyok

s úgy érezem félnem mégsem kell

365 lapon a leckét vele irhatom,

Ö vezeti gyenge kezem

"JÉZUS nevében kezdem el

s Jézus nevében végezem!"

2009...ha vissza tekintek az elmúlt évre talán több szomoruség,fájdalom,gyengeség,problémák voltak mint öröm...vagy talán csak igy látom én most...de mindezek fölött tapasztalhattam hogy az évi igém valóság volt életemben:"Ami embereknél lehetetlen,lehetséges az Istennél."Luk 18,27...mégis hálaadással tekintek vissza az elmúlt évre azért mert Isten kegyelme megtartott és próbákban is nem hagyott el bennünket.Ezért csak anyit mondhatok"Köszönöm Istenem hogy a próbák nem döntöttek le hanem közelebb vontak hozzád.!"

2010...hogy milyen lesz nem tudom de Benne bizok és igy ha remegö szivvel is de békességben indulhatok utnak...a jövö évi mottoim:

"Bízd csak azért magadat Ö reá és légy békességeben:ezekböl jó származik reád."Jób 22:21

"Tudom a te dolgaidat és nyomoruságodat és szegénységedet(de gazdag vagy)...semmit ne félj...Légy hív mindhalálig és néked adom az életnek koronáját."Jel 2:9,10

Igy indulok útnak...bizalommal...

Kivánok nektek is keves olvasoim bizaloomal teljes új évet!!

(Holnap még dolgoznom kell 14 óráig ,aztán meg kedves barátainkal együtt ünnepelünk)

Legyetek áldottak!!!

6 Kommentare:

iri hat gesagt…

Jo volt ezt olvasni!Aldott legy te is!

Maresz hat gesagt…

Köszi, hogy eszembe juttattad ezt a verset. Valamikor én is szavaltam, megkeresem a füzetemben. Szeretettel kivánok neked új erőt és boldog Új Évet!.

Magdi hat gesagt…

Áldott Ünneplést és Boldog Új Évet:)

Hajni hat gesagt…

Te is legy aldott kedves Marika!
Kivanom, hogy a kovetkezo evben tobb oromben legyen reszed, mint banatban!

Mike Adina hat gesagt…

Boldog Újesztendőt kívánok én is az egész családnak!

Anonym hat gesagt…

Mikor verset keresek, eleg hamar itt nalad "termek"- nagyon tetszik!
(mert hogy nem vagyok sem hu de milyen vers tudo, sem szavalo, de...OLVASO)
Koszike!
ALDASOKBAN GAZDAG UJ EVET!
nevesch