Mittwoch, 26. Mai 2010

200-ik bejegyzésem...határkövek


Hát igen,már a 200-ik itt.A yahoo360 már nem is tudom hány volt...de mind1.Most itt vagyok,és szeretk itt lenni,veletek vagy magamban is.

Eltelt az ünnep...egy gondolat ami megmaradt bennem...nem vagyunk árvák...vigasztalónk van...pártfogonk van az Atyánál...éljünk evel a bizonyossággal napjainkat.

május 23...határkö...20 éve annak hogy kedvesem családjával együtt ott hagyták Ro.át,és N.ba költöztek...nem volt könnyü...7 börönddel indultak el...és Istenben biztak hogy ö tudja a következö lépést ami rájok vár...azóta csak 3 maradtak,apósom már az örök hazában költözött...de visszaemlékeztünk ,képeket nézegettünk...jó volt együtt lenni .Én kis meglepetést készitetem nekiek(anyosom,sógornöm és kedvesem részére)...egy kis márványkövet amin azt irja:"Tanulj a múltól,élj a jelenben és bizzál a jövöben."...meg egy könyvjelzöt amin az áll:"Egyvalaki az igazán megbizható.Ö kisegitett bennünket sok bajból,és sok dolgokat ö állitott helyre.És Ö megigérte hogy a jövöben is ezt teszi"...csak emlékeztetni akartam öket arra hogy van kiben bízhatunk.

És mivel 200 ik bejegyzésem rátok is gondoltam e "határkönél" kedves olvasóim.Vannak akik olvasnak ,vannak akik komentelnek,vannak akik csak"titokban" olvasnak,vannak akiket én olvasok...de mind ide tartoztok.Köszönöm nektek!

-VAJDAHUNYADIAK:
-B.Magdi(akit a legrébben ismerek és gyerekkori barátnöm)
-P.Márta(sokat babáztunk együtt)
-Gyöngyi(vele is sokjat játszodtam,szomszédok is voltunk)
-Sz.Józsi
-B.Krisztina
-Eszter(csillag)
mi mind együtt nöttünk fel...ez összeköt.
BETTI és ADINA ,temesváriak de sokszor töltötték szünidejöket Hunyadon igy öket is már több éve ismerem.
SZILÁGYI lányok:)-ENCÓ
ABIGÉL
ADINA
LEA
öket is személyesen ismerem,kevesebben Leát(ok...olyan 4-5 éves lehetett mikor utóljára láttam)
-REBEKA és kedves lánya NAOMI(akivel még nem találkoztam)
-ADINA
-MARESZ
-EDIT és JUDITH a Dubovan lányok
-TÜNDI
-S.ANDRAS
-ANNA
öket is mind már jó sok éve ismerem.
-RENÁTA(aki az unokatestvérem felesége)
Aztán
-B.MÁRTA
-VERESS ANNUSKA néni(Ö anyukámnak egy lánykori barátnöje)
öket is személyesen megismerhettem
-NELLYvel is találkoztam a tavaly
aztán vannak akiket még ne ismerek személyesen de mégis valamenyire megismerhettem a blogokon keresztül:
-IRI (akitöl mindig sokat tanulok)
-JOHANNA(aki gyönyörü verseket ir)
-K.JUTKA (szeretem üzeneteit)
-ZSAZSA (csodálom életkedvét és szép verseit)
-ZSUZSA (benne egy barátnöre találtam)
-K.MARIKA (ha ritkán is ir de én szivesen olvasom)
-KATI(szivesen olvasom a gondoltatokat amit megoszt velünk)
-ELISA (öt még a yahhos blogon ismertem meg)
-ANDREA (szeretem hogyan ir családjárol és midarról ami foglalkoztatja)
-EUNIKA (öbenne is egy barátnöretaláltam olyan jól eltudunk beszélgetni,köszönöm hogy vagy nekem)
-EVÓDIA (csodálom mindazt mit tesz és hogyan végzi munkáját)
-HILDA (szeretem irásait)
-ERIKA (ö is közel van szivemhez)
-JAKAB TIMI
-GRÉTI
-MÁRTA
-M.KINGA
-GYÖRGYI
-KLÁRI
öket is mindig szivesen olvasom.
Aztán vannak a fiatal lányok akiket megszerettem:
-KRISZTA (öt a szivemben zártam,ö az én kis hugicám:))
-KINGA(ok,ö már férjnél van de mégis szivesen olvasnák ha gyakrabban irna:))
-ERIKA
-HEIDI
-ZIZI
-NOÉMI
-HAJNI
-ILDIKÓ
mindegyik kis gyémánt...köszönöm hogy olvashatlak!
Aztán vannak aki engem olvasnak:
-EMESE,BERNI;LILIA;SZILVIA;KATA H:bögre...köszönöm hogy olvassátok irásaimat!
Aztán vannak szüleim,hugom és még sok mások akik követitek irásaim !Köszönöm!Legyetek áldottak!!!
Fogadjátok szeretettel ezeket a rózsákat!!!

21 Kommentare:

csillag hat gesagt…

köszi :)
még sok bejegyzést kívánok

Abigél hat gesagt…

Gratula,és csak így tovább:)

Mike Adina hat gesagt…

Milyen jó, hogy emlékezel és emlékeztetsz!

marika hat gesagt…

köszönöm!:)

Betti hat gesagt…

Köszönöm! :)
Nagyon szép a kép!

Kiss Judit hat gesagt…

mindenre kiterjed a figyelmed, jó olvasni téged. légy áldott ahol élsz.

Borzási A. Kriszta hat gesagt…

Köszönöm én is a szép szavakat!

iri hat gesagt…

Ez nagyon szep!Koszonom.En is nagyon jol erzem magam nalad.Verseid sziven talalnak.

Zsazsa hat gesagt…

Köszönöm. Jó volt ezeket a szép sorokat olvasni.

Babi hat gesagt…

Igy igaz, én mindennap betérek hozzád és várom írásaidat.Gratulálok a 200. bejegyzéshez!

Józsi hat gesagt…

Köszönöm. Jó kis virtuális közösséget hoztál össze, nagyon szép :)

Johanna hat gesagt…

Koszonom :) en is orvendek, hogy olvashatom bejegyzeseid, mindig nagy erdeklodessel varom:) Kivanom Isten aldasat eletetekre!

Anna hat gesagt…

Nagyon tetszett ez a bejegyzés.
Az Úr legyen továbbra is őrző pásztorotok, és írj még sokat!

Monika hat gesagt…

Áldás volt a lelkemnek minden sorod!Köszönöm!!!!
Készítettem az én oldalamra egy olyan listát,hogy Lélek-oldalak.A napokban szomorkás vagyok,és tudom,hogy ilyenkor egyedül a Mindenható tud erőt adni....A Te soraidat felhasználta hozzá!
Áldjon meg benneteket az Úr!

Egy kreatív kérdés: a márványtáblára hogyan írtad rá a szöveget,vagy vésetted?
Szeretettel: Monika

marika hat gesagt…

Köszönöm kedvs soraitokat!
Üdvözöllek Mammka(tehát te is egy "titkos" olvasóm vagy:).Örvendek hogyszivesen olvasol.
A márványtáblát készen vettem,ez a szöveg már rajta volt:)

Módi Noémi hat gesagt…

Köszönöm én is!

Zsuzsa hat gesagt…

Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy!:) Áldjon meg az Úr!

Gyöngyi hat gesagt…

Nagyon örülök hogy az maradtál akinek ismertelek.Tudod miért mondom ezt.Ahogy ismerlek, nem változol.Meleg szívedért, Mennyei Atyánk jutalmazzon meg.Mindig alig várom hogy megnézzem mi újat írtál.Légy áldott családoddal együtt!Maradj mindig az aki voltál.Már van, de még lesz gyümölcse.Ki tudja hány olvasód lesz ezután? Puszi.

Erika hat gesagt…

Koszonom h engem is megemlitettel a listan meg csak most kerultem oda h elolvassam:) gondolom en a masodik Erika vagyok;) es meg tartozom 1 email valaszal csak adjam mar el az allamvizsgat es irok;) Isten aldjon es meg irjal;)

Hajni hat gesagt…

En is koszonom! Nagyom kedves vagy es figyelmes. :) Es egyre otthonosabb ez a kozosseg itt. :)

marika hat gesagt…

köszönöm nektek kedves szavaitokat!
Erika,várom az emailed:)...de a addig is sok sikert kivánok neked a vizsgádhoz!
Gyöngyi köszi,sokat jelententett nekem amit irtál!Puszillak!
Zsuzsa,téged is áldjon az úr!
Szivesen Noémi!:)
Hajni,valójában igy van!