Montag, 3. Mai 2010

Mivel anyáknapját


ünnepeltek Hunyadon is,ahol az én drága anyukám lakik,igy utólag is sok szeretettel ANYUKÁMNAK!!!!

ÉDESANYÁM
míg botladozó lépteim
akaratos ütemű méteresekké nőttek
ott voltál mellettem
s mindig mutattad a következőt
most a lépteim már betájoltak
ne félts anyám
járni te tanítottál
gyorsulva ütemed folytatom
igazság felé rohanva olykor
térdünk ezután is összekoccan
megérkezett utolsó léptünk
majd egy-azon kövön dobban
szeretettel teli kezek
szolgáló kezek
imádkozó kezek
- ti út-egyengetők -
kísérjetek továbbra is.
(dr. Herjeczki Géza)

Fogadd sok szeretettel!

(ez a kedvenc képem rólad:))

2 Kommentare:

anyukád hat gesagt…

Nagyon szépen köszönöm, drága gyermekem, az UR áldjon meg téged is mint jó édesanyát és hüséges feleséget, szeretlek és puszillak anyukád

Borzási A. Kriszta hat gesagt…

én is megismertem édesanyádat, habár ő lehet nem ismer engem :D

példaértékű asszony!