Donnerstag, 3. Juni 2010

Hamar

telnek a napok...:(,most olyan jó pihenni,nem rohanni sehova,élvezzük az együttlétet...még pár nap aztán hétfötöl megint kezdödik a megszokott ritmus...na...de addig még van...ma is esett az esö igy társas játékok voltak újból soron...de élveztük...mostmár izgatottan várjuk a szombatot,egy esküvön leszünk,Dánielnek elsö unokatestvére nösül...velök fogunk örülni...már várom...és ami az érdekes ...a völegény kedvesemnek elsö unokatestvére,nem volt könnyü élete eddig,38 év körüli...hosszú lenne elmesélni életrajzát,de a lényeg abban az hogy szereti Istent,és bízik benne...ezért akárhányszor kérdezték tölle te nem nösülsz?...ö csak azt felelte ..akit Isten nekem rendelt az megvár...igy is lett...a menyaszony is 38 éves...véletlen volt a találkozásunk...egy ifjusági találkozón ismerkedtek meg(ezt a román fiatalok rendezték itt N. oban)...Hansi ( a völegény)beszéli a román nyelvet,de a menyasony nem,és mégis eljött erre a találkozóra...a mennyaszony beszél magyarul is :)...és ugyanaból a faluból származik mint az én apukám...szóval ilyen kicsi a világ...kiváncsi vagyok kikkel fogok találkozni...meg a Dániel részéröl is lesznek olyan rokonok akiket még nem ismerek...én szeretk menyegzökbe menni...és már olyan rég nem voltam...ugyhogy nem csoda hogy várom a szombatot;)...és 29-30 fokot mondanak szombatra...juhé!!!!
igy vagyunk!:)

4 Kommentare:

Maresz hat gesagt…

Érdekes történet. Valószinű elmondhatja a fiatal pár ezt: érdemes volt várni! Tehát szép hétvégétek lesz:). Ugye fogsz szavalni és sokt-sokat énekelni?

Király Mária hat gesagt…

Szeretném megkérdezni hogy van-e valami szép mennyegzői versed,és nem küldenél nekem egy párat,az email cimemre:marikakiraly@freemail.hu.
előre is köszönöm.

Abigél hat gesagt…

Akkor kitartást szombatig,az már holnap lesz.Jó így a hajad:)

Sanyi hat gesagt…

Jó neked lagzizol,Enis szeretnék ott lenni.Űdvözlöm az uj párat és miden ismeröst.jó szórakozást.Isten áldását.