Dienstag, 1. Juni 2010

Mivel

a héten a gyerekek vakáción vannak(szegények még julius 28 ig iskolába kell menjenek),nekünk meg kis szabdságunk van,reggelenként hooooszasan alszunk,sokat játstzunk,a tegnap a fiuk az apukájokkal egy gyerekjátszóteremben voltak(hiszen esett az esö),Christiánnak még vigyázni kell a tombolással hiszen még a sín a kezén van:(igy én meg nyugodtan rendbeszedthettem a házat... ma reggel ,aztán itt volt a kedves fodrasznönk,igy "szépek" lettünk újra;)...aztán a fiuk meghalották hogy ugyanis gyereknap(itt nem ünneplik)...de mi ugy határoztunk hogy igenis elmegyünk a városban mind a 4...ez nem sokszor fordul elö...vagy velem ,vagy az apukájokkal mennek...igy élveztük mind...és hol áltunk meg? hát egy "Media Markt"ba...a fiuk mind élvezték,mindenféle játékokat kilehet ott próbálni,ugye olyat is ami nincs itthon,aztán a kedvesem is élvezte a sok elekrónikus mindefélét...én viszont csak néztem öket hogy áradoznak...aztán rájöttem hogy már nagyon rég nem jártam ilyen üzletben,mikor én utóljára voltam akkor ha egy Cd et megszerettem volna halgatni mielött megveszem akkor szépen oda kelett adni a kiárusitónak és ö majd berakta a lejátszóba és belehallgathattál.Ma ez már másképp müködik,ezt is a fiaim lesték meg hogyan is kelle ezt csinálni,csak odatartod a "cod"ot és a gép már játsza is le a számokat...na,megöregedtem,ez van...aztán a kicsi megszólal egyidö után:"na,de most menjünk egy másik normális üzletbe ahonnan én is vehetek valamit":)))...elmentünk kis játékokat választottak ki magunknak és haza jöttünk...most mindenki boldogan elvan...én is...( a kedves férjem viszont ép finom vacsorát készit)...még mondja valaki hogy nincs jó dolgom!

4 Kommentare:

Both Erika hat gesagt…

sej haj, de jo dolgod van!!!!!!!!!!!!!!!

Abigél hat gesagt…

Hát bizony ki kell néha rúgni a hámból:) (jó értelemben).

Gyöngyi hat gesagt…

Szerintem az a jó ha a házastársak besegítenek egymásnak. Zsolt nem nagyon érti ki magát a konyhában, de ha kell sokat segít. Dáni is kész segítő ezek szerint, gratula !!!

Heidi hat gesagt…

dejóóó:) szeretem az ilyen családi beszámolókat...ilyenkor elképzelem, hogy milyen is lesz az én családom...
örülök nektek és további szép együtt eltöltött időt kivánok:*