Mittwoch, 16. Juni 2010

Hm...jót tesz ez az anyai szívnek...)

Jonathánék a suliba egy jó ideig aval a témával foglalkoztak hogy"Isten engem csodálatosnak teremtett"a 134 Zsolt 13,14 alapján.
Mivel most végére értek haza hozta a füzetet.Én is bele néztem.Arra a kérdésre hogy mi is az ami tetszik neked magadról,ezt irta a fiam:"Az hogy én ÉN vagyok és nem csak egy valaki.""Csodálatos életem van".És arra hogy melyik az a hely ahol te a legjobban érezed magad azt válaszolt hogy "Otthon"....na,nem tagdom kicsit elérzékenyültem.Balzsam volt ez anyai szivemnek!
Valójában csodálatosaknak teretmtett bennünket Mennyei Atyánk!

3 Kommentare:

Mike Adina hat gesagt…

Nem csodálkozom azon, hogy elérzékenyültél...

Sanyi hat gesagt…

Mindenűtt jó de legjobb othon,ez igaz nemcsak közmondás.

Borzási Márta hat gesagt…

Játékra hívlak! Kukkants be hozzám:)