Sonntag, 6. Juni 2010

Szép hétvégénk




volt.Gyönyörü idöjárás volt...és az áldások se maradtak el.Mi pár órával hamarabb mentünk,és egy nagyon kedves családdal együtt reggeliztünk mielött a menyegzöre mentünk volna.A nö egy gyerekkori barátnöm,akivel már 28 éve nem találkoztam.Nagyon jó volt újra találkozni,elbeszélgetni,a férjeink is nagyon hamar megbarátkoztak!Mégegyszer nagyon szépen köszönünk mindent!Aztán a gyülekezetben összegyült a nagy rokonság,kb.300 személy voltunk,és ezek mind nagyon közeli rokonok.Találkoztam ismerösökkel,többekkel megismerkedtem...80 % a jelenlevöknek beszélt magyarul,mégis a szertartás és az énekek németül és románul voltak(mivel a völegény nem tud magyarul),de azért szép volt,jó volt együtt lenni.Ami még tetszett a zene amire bevonultak az a "Nagy Istenem..." ének volt...zongora és egy saxofon kisérettel.érdekes volt...aztán volt fuvós zene,persze nagyrésze Nagybányáról ,Hadadból származnak:)...és anyi gyereket mind amennyi ott volt soha nem láttam egy menyegzön...olyan édesek voltak mind...tehát jó volt!
Mire a családi kép az ifju párral elkészült a fiaimnak már nem volt nyakkendöjök:))na...de ez olyan mind1!(jobb minöségü képeket még nem kaptuk meg).A másik képen pedig találjátok ki kivel vagyok(Hunyadiak,Nagybányiak??)felismeritek??

9 Kommentare:

Eunika hat gesagt…

Nem tudom ki, de mintha a Kaszta csaladbol lenne. Legalabbis ugy nez ki, mintha K. Imola lenne 20 ev mulva. :D

iri hat gesagt…

Milyen szep megint itt nalad!

marika hat gesagt…

Igy van Eunika,egy a Kaszta lányok közzül,de még nem árulom el ki;)lássam rájön valaki:)
Köszi Iri!:)kedves vagy!

Magdi hat gesagt…

én is a Kaszta lányokra tippeltem első látásra, de nem tudom melyikük;vagy az ikrek közül Marika vagy Julika, vagy Ildikó?!

Babi hat gesagt…

Én is Kaszta lányra tippelek Editre.

Gyöngyi hat gesagt…

Kaszta Edit.

Magdi hat gesagt…

igazatok van, most már én is látom benne Editkét:)

marika hat gesagt…

igy van...igaztok van EDITröl van szó!Nagyon jó volt vele találkozni!

Heidi hat gesagt…

jó téged boldognak látni:D és hát 28 évvv az nem is kevés idő! veled együtt örülök, hogy a 7végén újra találkoztatok!!!
szépek a képek:)