Mittwoch, 27. Januar 2010

Anyai büszkeség;)


"A gyereknek inkább példaképre, mintsem kritikusra van szüksége."Carolyn Coats

"Miközben megpróbálunk mindent megtanitani gyerekeinknek az életröl,gyerekeink megtanitják nekünk,hogy miröl is szól az élet."Angela Schwindt

"A gyerek akkor emlékszik rád holnap,ha ma vagy vele."Steffen T.Kraehmer

...

pár idézetek amiken elgondolkoztam...gyerekeink olyan hamar nönek...pár hete az a téma nálunk hogy hova,merre,hogyanis tovább a sulival....Jonathan most 4 es.Most kell dönteni hogy milyen iskolába járjon tovább...itt N.o. ban 3 külömbözö iskola van 5 osztálytól: a gimnázium(ide legalább 2,5 jegyek kellenek matek és németböl...a legjobb jegy 1 a legroszabb 6)...aztán a Realschule(ide 3 al lehet bejutni)...a többieknek meg marad az átalános iskola.A tanárok határozzák meg hogy hová is menjen a gyerek...persze a jegyek a döntök...a szülöknek nem igen van belemondási eséjök...el kell fogadni az iskolától kapott ajánlatot. Hétfön a mi sorunk volt a tanitónénivel beszélni...nagyon meg volt elégedve Jonathánnal,hogyan tanul,viselkedik...hála érte igy...1,6 médiával mehet gimnáziumba!SDG!!!Tudom,hogy nem lesz könnyü új iskola stb....de én hiszem hogy az Úr továbbra is megáldja öt bölcsességgel!

Büszke vagyok fiamra na,nem tagadom,de tudom hogy ez nem az én érdemem...az Úr jó hozzánk!

10 Kommentare:

Módi Noémi hat gesagt…

Nagyon ügyes! Gratula neki! Az Úr segítse meg a továbbiakban is.
Milyen érdekes is, hogy ott az 1es a jó, itt az a rossz, Erdélyben meg megint másképp van...semmi sem egyforma...s ez így jó:) Áldást!

Borzási A. Kriszta hat gesagt…

Én is gratulálok fiadnak! Áldjon meg titeket az Úr!:)

márta hat gesagt…

Gratulálok! :) Mondjuk Jonatha-nál ez természetes, hogy ő már csak ilyen okos. :)
Itt nálunk csak két suli van: vagy Gimnázium, vagy Regelschule, harmadik választás nincs. És mindenből legalább kettes átlag kellett legyen. Minden tartományban picit más, de a nagyjából azért úgy látom, mindenütt ez a nemszeretem rendszer van.

márta hat gesagt…

Jonathan. Lemaradt a "n".

TataésMama hat gesagt…

Nagyon örvendünk a jó hirnek.Isten áldását kivánva,mert ö tud adni:Bölcsességet és kitartást.Gratulálunk.

Maresz hat gesagt…

Gratulálok!

Hajni hat gesagt…

Jogos a buszkeseg. :) Ugyes fiad van! Valakitol meg ezt is tanulni kell. :)

Magdi hat gesagt…

Én is gratulálok!
Biztos, hogy az Úr továbbra is megáldja bölcsességgel:)
Szerintem, nem baj az,ha kis büszkeséggel(is) örülünk gyermekeink jó eredményeinek,sikereinek...végülis, ki örülhetne velük jobban, mint az édesanyjuk:)))

Anna hat gesagt…

Én is gratulálok. És további kegyelmet.

rebeka hat gesagt…

Istene legyen a dicsoseg mindenert,legyen az UR aldasa eleten.