Dienstag, 5. Januar 2010

Gondolatok ...futás...foci







































megpihenés...beszélgetés...akik szurkoltak...














szomoruan....boldogan












a csapat











boldogan






"Én azert úgy futok,mint nem bizonytalanra;ugy viaskodom,mint a ki nem levegöt vagdos."1Kor 9,26
FUTOK
Ballag,botorkál,sétál,lépeget...
megy,fút,szalad...sántikál,vánszorog.
Hány szép szavad van.,édes magyar
nyelvem arra hogyan teszem meg az utat
hogyan közeledem a cél felé.
és szégyenkezve hajtom le fejem
"Futok" le merném írni ilyen bátran?
"Futok"? vagy csak sétálok,ballagok?
Vagy vánszorgok a meredek uton
remélve hogy mégis célba jutok?
Új izmokat acélzó eröért,
életújitó eröért esengek.
Hadd valjam én is boldog biztos hittel
Krisztus nyomán,ki megvett drága vérén
az örök cél felé mig el nem érem,
"futok,futok,futok."
Christián fiúnknak egy foci mecsén voltunk,...még az év elején vagyunk...elgondolkoztam...az élet is egy futás,...együtt vagyunk egy csapattal,van az edzö,...vannak szabályok,...csalódások...gyözelmek...jó eredmények...bátoritások ha elfáradunk...
Ilyen ez én életem is...ott az edzö...Ö nem hagy cserben,javamat akarja,ha elfáradtam,bátorit ,beszél hozzám,...ha gyöztem velem együtt örül...uj eröt ad...futni...elérni a célt...

5 Kommentare:

Tündi Daika hat gesagt…

Boldog Uj Évet!

Anonym hat gesagt…

nagyom koszonom ezt a szep bejegyzest

Anonym hat gesagt…

Oh ez en lennek ,Iri,nem ertem miert nevtelenul jelez

Borzási A. Kriszta hat gesagt…

GYőzedelmes Új Évet kívánok nektek én is.
Köszönöm a hasonlatot. Én is igyekszem jól "versenyezni". Az Úr segít!

Sanyi hat gesagt…

Ugy fussatok mint aki nem levegöt vagdos.aki gyöz Jutalmat kap.Öröm látni titeket.Eröt és kitartást Krsztiánnak.sok gyözelmet.nektek pedig sok örömet.