Sonntag, 31. Januar 2010

Helyzetjelentés

Ezt az éneket énekeltem ma:
Csupán te egyedül bölcs Istenem
Csupán te tudod hogy mi jó nekem.
Hogy minden szenvedésem idelent
Az örök létben mi üdvöt jelent.
Csupán te egyedül hü Jézusom
Csupán te segitesz a bajomon
Kérlek hogy vigyél át a Golgothán
Hogy fent a menyben legyen koronám.
Irgalmad gyógyit minden fájdalmat
Irgalmad gyógyit minden sebet
Újra elmondom hát szeret az Isten
Szeret az Isten téged s engemet.
Nálunk még mindig nagy tél van...ma reggel hóvihar,hideg...és ilyenkor nálunk a láz,torokfájás,fejfájás stb....nem kerül el:(...az elmúlt éjszaka nem sokat aludtam,mikor egyik gyerekhez,mikor másikhoz futottam,lázcsilapitót,orcsepett,mentolos krémet kenni...reggel 6 felé tudtam én is kicsit elaludni...de mikor rá pár órára felkeltem a szemeim bevoltak csipázva:(...igy vagyunk most...holnap reggel dokihoz megyünk...csak ilyen idöben nem valami nagy élvezet kimenni mégpedig két beteg gyerekkel...de meglesz...velünk van az Úr és ezen is átsegit!Én bizok benne!

8 Kommentare:

Kiss Judit hat gesagt…

gyógyulást nektek.

Babi hat gesagt…

Gyógyulást!Lázmentes éjszakát!Gondolunk rátok imáinkban!

Magdi hat gesagt…

a jó Isten adjon nektek gyógyulást mihamarabb!
Az éneket viszont nagyon köszönöm; nekem már rég nem jutott eszembe ez az ének, s most olyan jól esett, hogy eszembe juttattad:)

Johanna hat gesagt…

Gyogyulast a fiuknak,nyugodalmas jo ejszakat, Valaki onnan fentrol vigyaz reatok...Jo hetet Isten aldasaval.

Johanna hat gesagt…

Mikor olvastam, hogy "helyzet jelentes" akkor mar gondoltam, hogy valami baj van:(

Borzási A. Kriszta hat gesagt…

gondolatban veled vagyok én is!

Zsazsa hat gesagt…

Kivánom,hogy a Jö Isten segitsen át benneteket ezen a megfázáson.

Tata-Mama hat gesagt…

Veletek vagyunk,Imátkozunk értetek,hogy akinek van hatalma az gyógyitson meg titeket.egy lázmentes napot.