Donnerstag, 14. Januar 2010

A palacsinta és én:)))

Vacsorára a fiaim palacsintát kivántak.Mikor látták hogy teljesitem kérésüket,átöleltek és ezt mondták:
-te vagy a legjobb anyuka az egész földön
-köszönöm hogy a világra hoztál
Hmm...enyi volt az egész palacsintát készitettem nekiek...sokszor nem kell nagy dolog a boldogsághoz!
Mikor "csak" palacsintát eszünk akkor sajtosan is készitek,lekvárral vagy izzel,cukrosan azt meg a deszert:)
Na...és még a palacsintáról anyi hogy apukám szülöfalujában minden családnak volt(van) egy beceneve...a nagyszüleimé...találjátok ki hogy mi is?...ha ott nyaraltunk és megkérteztek hogy ki vagyok és ha azt mondtam hogy a Varga Mihály unok´ja,azt kérdezték az meg hol lakik?:))))de ha....a becenevet mondtam azonnal tudták!
Várom a válaszokat:)

8 Kommentare:

Babi hat gesagt…

Nagyon ügyes vagy tudják ezt a gyerekeid is!És én tudom a választ de talán nekem nem szabad elárulni...

Magdi hat gesagt…

gyanítom, hogy a névnek valami köze lehet a palacsintához:)

amúgy meg igazad van;sokszor nem kell nagy dolog a boldogsághoz:)

P.Sanyi hat gesagt…

UGYHÁT VIsszaemlékszem egy ember akapunk elött,megkérdezte Nemtudják hol lakik Varga Mihály? Hát a Református templom mellett,laknak a Vargák.onnan egy kiléméterre laktunk mi.deha P...Mihályt kereste találjátok ki hogy ki volt? mi volt a neve?

Magdi hat gesagt…

na, szóval:Palacsinta Mihály:)

Gyöngyi hat gesagt…

Vicces, én is tudom...Palacsinta Mihály :)))

marika hat gesagt…

:)))igazatok van...Palacsinta!!!

iri hat gesagt…

En egy kisse kesve erkeztem a palacsintara,latom mar elfogyott.Na sebaj....

Anna hat gesagt…

én is úgy jártam mint Iri... Láttad már a Palacsinta Királyt???