Montag, 11. Januar 2010

Gondolataim januárban...


Már majdnem január közepe van...olyan hamar repülnek a napok...nálunk hideg van,hó...igazi tél.Ma megkezdödött az iskola,beindult a program...a korán kelés,ez eléggé nehezen ment,na jó,nem igazából a felkelés mint este az idejében való elalvás...hiszen lefeküdtek a drága fiaim idejében,de azért nem sikerült semmiképpen elaludniok éjfél elött...de ma reggel azért eléggé vidámak voltak.

Egy kicsit nosztalgiáztam ma reggel...16 éve annak hogy szülövárosomat,országomat "elhagytam":)...kivándoroltam egy ismeretlen országban ahol elöször a nyelvet kelett megtanulnom.De ha vissza gondolok azért a szeretet nagyon nagy volt szívemben hogy ezt a lépést megtegyem.Nem bántam meg...a szeretet hordott és hordoz ma is...Édesatyám ,férjem,gyermekeim,szüleim,hugom,

nagymamám,rokonaim,barátaim SZERETETE...ez hordoz és visz tovább az élet uton.Barátaink menyegzöjén halottam legelöször ezt az éneket,azóta is tetszik.

"Te igent mondasz,szeretetböl mondasz igent,nem vonakodsz vissza,

Igent nekem,ismersz engem és mégis azt mondod:igen.

Igent mondasz még akkor is ha gyengeségeimet ismered,

és mindezek ellenére ál az igéreted.

A te igened erös mint a szikla,mindennap.

Én a te igenedböl élek,amelyik nem a teljesitményre gondol,

az igenböl amelyik nekem bízalmat ad.

Én csodálkozok:én nem érdemeltem meg a te igened.

Én ,igent mondok,én megköszönöm neked és igennel válaszolok.

Igen Uram,neked igent mondok,merészkedek,hiszen te igent mondasz."

(lehet egy kicsit furcsa a forditás,de jobban nem tudtam fordinani,bocsánat,de remélem megértitek a lényeget).

Igent mondtam én is Istennek és férjemnek.Ez hordoz engem.Naponta. A SZERETET!

Egy filmet néztünk meg a mult napokban,ami ngyon tetszett.Klick-ez a film neve.Egy férfiröl van szó,aki sokat dolgozik,kariert akar,és minél kevesebb ideje van a családjára,feleségére és 2 gyermekére.Egy nap egy távirányitót kap,éspedig amivel a multat is vissza nézheti,de az életet is elöre viheti,...ezt meg is teszi,ami neki nem tetszik ott szépen elöre nyomja a gombot...csak egyeszer azt látja hogy a fia esküvöjén van...az édesapja meghal...ö ezt nem is érte fel észel...mivel ö a távirányitón mindig leggyorsitotta az eseményeket,a távirányitó már anélkül is hogy ezt akarta volna már magától mindent gyorsan elöre vitt...alitöl a távirányitót kapta az megmondta hogyha elkezdi használni,akkor vissza adni azt többé nem lehet.Persze ö megpróbálja...de nem megy.Végül kiderül hogy csak álom volt...de másnap valójában ajándékba kapja a távirányitót de azonnal a kukába dobja,nem használja.Karjába zárja feleségét és magához öleli gyermekeit és megigéri nekiek hogy több idöt tölt velök...nekünk tetszett.Tanulságos egy film!

Hoszzú lettem...talán nem is értetek meg mindent amit irtam...de az én gondolataim ezek...egy januári délelöttön!

Szép hetet!

10 Kommentare:

iri hat gesagt…

Igen hosszu igy egyszuszra de ertheto mert kapcsolodik jol.Hisz mindennek a mozgatorugoja a szeretet,meg hogy jol szamlajuk napjainkat,hogy ne jarjunk ugy mint az a ferfi.De o is szerencses volt.Na meg a 16 ev bizonyara hamar elszaladt,ugye?
De mi van a mai gyerekekkel hogy olyan nehezen alszanak el?A mieink is.Hosszu bejegyzes= hosszu megjegyzes

marika hat gesagt…

:))köszi Iri!Remélem ma hamarabb elalusznak,az enyémeknek "felborult"a programjok szilveszter óta...na,de belejönnek ök.Remélem a tieitek is:)

Sándor hat gesagt…

Nefeledd el hogy nagyon szeretűnk,Minden nap kisér a szeműnk és imáink,elnem hagyunk elsemtávozunk tölled.

Johanna hat gesagt…

Szep:), hordozzon ez a Szeretet tovabbra is. Tetszik az Iri megjegyzese is. Nalunk is baj van az elalvassal, pedig a lanyom mar mondhatni tinedzser, es megis minden este kell mondjam a megszokott szoveget. "Fekudj le idejeben". Kivanok jo hetet Isten aldasaval.

Borzási A. Kriszta hat gesagt…

igen, és mi is szeretünk, barátnőid itt a blogvilágban:)

marika hat gesagt…

Köszönöm!!
Köszönöm drága apukám,tudom és érzem!
Johanna,köszönöm ,neked is egy jó hetet!:)
Kriszta,köszönöm,én is szeretlek!:)

Mike Adina hat gesagt…

Szépen összefoglaltad és összefogtad szeretettel ezt a sokmindent.

Babi hat gesagt…

Milyen szomorú voltam én,mert nagyon hiányoztál,de megértettem hogy mindennek megvan az ideje...nagyon szeretlek tesó és sokat gondolok rád:))

Gyöngyi hat gesagt…

Az évek repülnek valóban...az emlékek bizony, megmaradnak :)
Légy szíves küld el a film likjét. Köszi.

Lea Mónika hat gesagt…

....:):):)