Donnerstag, 4. Februar 2010

Becenevek...találós kérdés;)


Ma gyönyörüen süt a nap itt nálunk,a hó már majdnem mind elolvadt!Húrrrá!!!Már meguntam a telet,a sok havat.Ma kicsit olyan tavaszias nap volt...meg én már javulok,Christiánnal,Jonathán már jól van,ma már iskolába volt. Christiánnal viszont ma újra dokihoz mentem mivel nem javult semmit,igy antibiotikumot kapott szegénykém.Reméljük mostmár ö is hamarabb meggyógyul.

Az este eszembe jutottak a beceneveim amiket életem során kaptam:

-Mária(igy hivnak hitalosan,meg itt igy neveznek)

-Marika(igy szólitnak a legtöbben)

-Moriko(igy neveztek a román iskolatársaim,meg szomszédjaim)

-Mari(öreg bácsik akik mikor engem látnak a nagymamámra emlékeznek,hiszen ö is Mária volt)

-van aki azért mert nem szeretem egyáltalán ha igy neveznek Marcsának szólit meg

-Rika is voltam

-Marici(az egyik nagybátyám nevez igy,vagy kicsi Marika)

-Maresznek is szólitottak

-Ichen(ezt a férjemtöl kaptam,igy nevezett ez a Marichentöl jön)

-és...voltam 15

Kiváncsi vagyok ki jön rá hogy honann is neveztek el engem igy ....15-nek....és miért?

13 Kommentare:

Maresz hat gesagt…

Én is Mária vagyok, sok becenevem volt már nekem is. 15-ik helyen voltál a névsorban az iskolában? Kiváncsi vagyok, mit jelenthet.

Zsazsa hat gesagt…

15-ik unokatestver.

marika hat gesagt…

:)érdekes...de eddig nem talál.
Ok,hogy könebb legyen...Bibliai re´sz és igevers tehát 1 és 5 de honnan?...na többet nem árulok el:))

marika hat gesagt…

könyebbet akartam irni...értitek ti;)

Babi hat gesagt…

:)... ez a kép akkor készült mikor ezt a nevet kaptad ? sátorozásokkor? mert mintha látszana a háttérben egy ismerős sátor...

marika hat gesagt…

igen sátorozáskor kaptam ezt a nevet:)))nem tudom ha pont akkor mikor ez a kép készült de kb...
ja,és nem a nevemmel kapcsolatos hanem inkább a kinézésemmel:)))

Anna hat gesagt…

nahát. Fogtam a Bibliám! Első tipp Énekek Éneke. Mert tényleg igaz... fekete vagyok de szép...!!! úgy hogy nem nézem át az összes könyvét a Bibliának, csak ha ez nem talál!!!

Sanyi hat gesagt…

Nagyon szép nevet kaptál.Mária.elsöként az én szivembe dölt el.mielött.megszűletél volna.igaz reád illö ez is:Fekete vagyok de szép!.

Anna hat gesagt…

Nahát! Akartam is kérdezni, hogy mi a jutalom a nyetesnek? Kérhetek egyet? Jaj nekünk ha helyettünk kotta és szöveg... már rég akartam kérdezni.

marika hat gesagt…

Gratulálok Anna!!!:)
És mintha sejtettem hogy ez lesz a kérésed....szöveggel tudok szolgálni,de a kottája sajnos nincs meg.Már többen is kérdeztek felölle,de nem találtam rá:(

marika hat gesagt…

köszönöm apukám!!!

Jade hat gesagt…

Tetszett!
En meg igy gondolok Rad: kicsi, fekete es aranyos!

rebeka hat gesagt…

En meg ugy gondolok rad, mint egy oszinte es baratsagos Marikara, aki sok ev utan baratnom lehet.ALDJON AZ UR KEDVES MARIKA!!!!!!!!!!!