Freitag, 5. Februar 2010

ANNÁNAK...jutalomként!




Kérésedre kedves Anna itt a szöveg(kottával sajnos nem szolgálhatok,de hátha valaki másnak megvan!!)´


Úgy kellene egy új dal
Úgy kellene egy jó hír
Ki hozza el,ki adja át
Mindennütt emberek várják.
KAR:Jaj nekünk ha helyettünk
A kövek beszélnek.
Tudd meg hát,hogy szeret az Isten
Hidd el hát hogy szeret az Isten
Ha tudod és hiszed itt az idö
Alakisd át az életed.
Ugy kellene egy jó szó
Úgy kellene egy jó hír
Ki mondja el,ki adja át
Mindennütt emberek várják.
Mert bennünk van a jó szó
És ismerjül a jó hírt
Ki mondja el,ki adja át
Éhesen szomjasan várják.
(Ezt a képet találtam mikor jó pár évvel ezelött legelször találkoztunk,Ballán.Szüleimmel és hugommal nálatok voltunk szálásolva.Szép emlék,sokat énekeltünk egütt,te rád mint egy kis mosolygós nagyon fürge,gyönyörü szép kék szemü kislányra gondolok vissza.Akkor halottam legelöször az azt éneket:"Az Ur lejött szgényen a földre...",bátyád szégyelösen énekelte és zongorával kisérte...na,csak ugy eszembe jutott:)))


GRATUÁLOK!!!! a megfejtésnek!

3 Kommentare:

Sanyi hat gesagt…

Ujra egy szép emléket hoztatok vissza a multból.azóta nekem sléger maradt.Ugy kellene egy uj szó,mert az Ur lejött szegényen a földre.....

Anna hat gesagt…

:) Nagyon szépen köszönöm! KEdves vagy. Én is nagyon kellemesen emlékszek vissza arra az időre.

Magdi hat gesagt…

húha;nekem nincs is ilyen képem...csak néztem, hogy mi is rajta vagyunk:))))