Sonntag, 21. Februar 2010

E hétvégének apró örömei...

szerintem az "apró" örömök,sokszor sokkal többet jelentenek mint bármi más.Legalábbis engem segitenek abban hogy hálás legyek és elégedett aval amim van.Pár örömök a hétvégemröl.
-szombat este fáradtan értem haza a munkából ,a gép mellé ültem és Isten üzent hozzám:(Zilahi élöközvetitést nézetem,sajnos csak a végét hallotam,láttam)..."ugy jöhetsz Istenhez ahogy vagy,nem kell csak ugy tenned vagy élned...hanem jöhetsz ugy ahogy vagy,Ö elfogad"...és én is jöttem fáradtan és enyhülést kaptam...hála érte!
-miután a fiuk megfürödtek,kicsit még éhesek voltak...a husleves épp elkészült...ott párolgott a zöldség...(mintha magam láttam volna hugommal együttt jó pár évvel ezelött otthon...ugyanigy pizsomában és éhesen)...akkor a krumplit ami a levsbe fött megtörtem kis vajjal és sóval elkavartam(ugy ahogy apukám készitette nekünk is akkor régen:)...megis mondtam fiaimnak igy csinálta Sanyi tata nekem és Babinak...jó izüen és ragyogó szemmel ették...csak sajnos kevés volt...de elég volt arra hogy nekem felejthetetlen "apró örömöm "legyen:)
-olyan hála töltötte el szivem mikor ma ebéd után mialatt mosogattam ,a nappaliból a kedvenc zenémet halhattam...férjem a barátjával a Korintusi levelekról társalogtak,fiaim a barátunk 2 lányával békésen jó kedvell együtt játszodtak...én meg dudorázatam(mosogatás közben mindig dudorászok vagy énekelek).
Szép az élet!És az apró örömöket érdemes meglátni...érdemes egy percre megállni és megköszönni azt amit mindennap kapunk!
Szép estét!

2 Kommentare:

Maresz hat gesagt…

Hála az apró örömökért! Veled örülök:).

Sanyi hat gesagt…

Nem tagadom könyeimet,Jó volt ujból átélni,az apró örömök szerzését,Szép emlékek a multból.amit tovább adhatunk.Köszönöm.