Freitag, 5. März 2010

Szabad?!

nekem fáradtnak lenni?!...szabad gyenge lenni,erötelen,úgy érezni hogy már nem bírom tovább?
Március van...lassan jön a tavasz,hinni akarom...ha ki-ki süt a nap örülnöm kellene...de most nem igazán megy .Jonathán már múlt szombat óta beteg(újra mandulagyuladás)...de most nem akar a láz csökkeni:(...ilyenkor úgy szeretném átvenni a fájdalmat...de nem lehet...ö nagyon kis érzékeny,ilyenkor szüksége van arra hogy melette legyen(ha lehet álandóan)...de Christiánt haza kell hozni a suliból...aztán munkába is járok...tehát ez van...szegénykém nem tud enni,ezért mindent megpróbálok hogy valamit is egyen...és néha ugy érzem már nincs eröm elvégezni a feladatom...és ilyenkor Christian olyan jól tud mókázni hogy csak hallom hogy Jonathán jó izüen nevet...ilyenkor egy kis teher lemegy a vállamról...nem könnyü itthon hagyni a gyereket ha beteg(még akkor is ha az apukája itthon van velök),és munkába menni ahol ott is elvárják hogy kedves,jókedvü légy...de mikor ugy érzem hogy már nem birom akkor egy kedves kolega "csak ugy" egy doboz csokival lep meg...és újra érzem hogy a teher megint kisebb lett...
Tehát azt hiszem szabad néha gyengének érezni magam azért hogy meglássam azt hogy mégis nem vagyok egyedül...és hogy mégis jön a tavasz itt is.
Most indulok is munkába és ha kint friss is van,de azért ma a nap sugarait fogom élvezni és nem a hideg szelet.
Bonyolultan irtam...bocsánat...nézétek el nekem...de amit megirtam azt megirtam:)

7 Kommentare:

Borzási A. Kriszta hat gesagt…

még mindig beteg? óóó, még egy felnőttnek is rossz ez, hát még egy gyermeknek.

Én imádkozom értetek.

Anna hat gesagt…

Sajnálom a drágát. Gyógyulást neki, neked pedig sok erőt.
Igen, Pálom szokta mondani, a betegség a gyengeség nem szégyen.

iri hat gesagt…

Adjon az Ur gyogyulast s neked erot mindenek elhordozasahoz!

Király Mária hat gesagt…

Együtt érzek veled,az Úr gyógyitsa meg a kisfiadat,neked meg sok erőt és kitartást kivánok

Gyöngyi hat gesagt…

Szeretettel gondolok rátok :) Sajnálom hogy Jonathan beteg, talán már jobban van (?!) Ami pedig a fáradtságot illeti, nem vagy egyedül. Ezen a héten én is iszonyúan fáradt voltam, igaz hogy sokat dolgoztam, 10 órát is. Mást nem tudok mondani neked, csak idézem azt amit ma reggel olvastam A mai Ige füzetkéből: "Ne ess pánikba!Isten a helyzet magaslatán van...mindent meg fog tenni azért, hogy kinyújtsa a kezét és megmentsen téged. A problémád csak egy emelvény, amely bemutathatja, hogy ereje a te érdekedben cselekszik." Legyetek áldottak. Puszi.

Apu és Anyu hat gesagt…

A hir hallatán,egyűtt szenvedűnk veletek,Gyógyulást Jónathánnak,neked sok eröt,és kitartást.Apu és Anyu.

marika hat gesagt…

nagyon szépen köszönöm nektek!Köszönöm hogy imáitokban hordoztok!
Gyöngyi nagyon szépen köszönöm az idézetet,szükségem volt erre most!