Sonntag, 7. März 2010

Eröröl,eröre

Zsolt 84:8
"Ujult erövel haladnak,és megjelennek Istennél a Sionon."
Hányszor hittem már,
Hogy elfogyott eröm,
Vége,nincs továb...
Megtántorodtam,már-már elestem,
Elboritott a nyomoruság
Szóltam:saját erömböl nem telik több,nem birom tovább!
És akkor új erö jött!
Csendben és észerevétlen
Nem a gyöztesek hóditó ereje,
Nem az erök világrengetök serege
Csak épp annyi ,amire szükségem volt,
Csak épp annyi ami fölemelt,
Megszimadott lábam lépésre birta
S nyomoruságom rengetegéböl
A kivezetö utat megmutatta!
Csak épp annyi!
S ha elfogy,akkor újra küldi Ö
A kifogyhatatlan szent erö!
Mindig csak annyit és épp eleget!
Eleget ahoz hogy el ne essem,
És ha szakadék szélére értem
Ne zuhanjak le a szörnyü mélybe,
E szent erövel által lépjem,
S csak túlparton roskadjak össze!
Aztán megint ad új eröt,
Naponként újra ad!
Mindennap kinyujtom kezem
A napi mannáért és Ö ad!
Eröröl eröre jutok!
Világlik már a szent titok!
Az inség földjén új forrás fakad
Amerre bizakodó lábam elhalad.
Tekintetem a célt kutatja már
Nem révedek erötlen magamra
Végtelenné tárult a láthatár.
Mindig csak elöre,elöre át a völgyön,a hegytetöre!
Köröl,köre,eröle,elöre ,át a völgyön,a hegytetöre,
Köröl,köre,eröröl,eröre...
Átmenvén a siralom völgyén
Eröröl,eröre jutok,mig fenn
A Sionon megálhatok!
Köszönjük mindazoknak akik imádkoztak értünk!Jonathán már sokkal jobban van,ma elöször egy hét után azt mondta hogy ö éhes,enne valamit!Halleluja!
Szép vasárnapot!




3 Kommentare:

Kónyairénke hat gesagt…

Marika édes!Nagyon köszönöm ezt a verset,ép jókor jött nekem.Az előzőeket is mind leirtam,hálás vagyok az ilyen missziódért is. és hála Jonathán gyógyulásáért is!Both Erika anyukája

marika hat gesagt…

:)nagyon szivesen Irénke!Köszönöm hogy olavassa irásaiM!

Kiss Judit hat gesagt…

egyik kedvenc versem. Oláh Lajosné írta.