Montag, 15. März 2010

Ugye csak tavaszig?


...

"Most még valaki elmegy aki drága

Megy a madarak és virágok útján

Megy fényesebb és melegebb hazába.

Kisérünk valakit.

A szeretettöl meleg tiszta hangot

Nem halljuk többé,nem látjük a fénylö

szép szent mosolyt,

megyünk és búcsuzunk

De ugye csak tavaszig?

Meddig Uram?és borun és ködön

és könnyün és gyászon áthatol a válasz

Vigasztaló és csendes ragyogással:

"Igen,csak tavaszig!"

88 évet élt,Dáninak,kedvessemnek a Kirr nagymamája...szeretett és szerettük öt...e földön nem lesz többé találkozásunk...de ö elöre ment....mostmár még egy szeretett család tag vár reánk...ott az örök hazában...ez nyugtat és vigasztal hogy igen lesz találkozásunk!

És ma az én Varga nagymamám is eszembe jut aki ma 12 éve hogy "eöre ment"---ö is vár reánk...ma emlékezek...gyerekkoromra...a sok szeretetre amit kaptam mamámtól is...ö velünk lakott,...nekünk unokáinak minden kedvünket teljesitette...akkor nem igazán értékeltem ezt...de ma szeretném neki megköszönni...de már nincs kinek...eszembe jut az utolsó találkozásunk....aztán rá pár hónapra el is költözött...s temetésire sajnos nem mehettem el...

Aztán eszembe jut a Katona mamám aki még él....az egyetlen nagymama aki még van nekünk...és fülemben cseng a hangja mint felköszöntött szülinapomon...és én csak sirva....köszönömöt tudtam mondani....

Ma ilyen napom van....a nagymamák napja számomra!Áldások ök!Becsüljük öket addig mig vannak nekünk!

(A képen Kirr nagymama,én és Helga a Dáni unokatestvére.)

4 Kommentare:

Babi hat gesagt…

Az Úr vigasztalja a családot!Én is hálás vagyok a nagymamákért,és szép emlékeket őrzök szívembe....

Gyöngyi hat gesagt…

Őszinte részvét!

Sanyi Piri hat gesagt…

Szép emlékek maradtak Kirr Mamáról.Nagy örömmel fogadot mindig.Vigasztalást a Kirr családnak és minden hozzátartozónak.Találkozunk odaát.

Maresz hat gesagt…

Őszinte részvétemet kivánom nektek.