Freitag, 26. März 2010

Az elmult napokról...

Szerda óta a suliba Bibliai napokat tartottak a gyerekeknek.A téma"Értékes vagy".Nagyon élvezték a fiuk...csak Christián csütörtöktöl sajnos nem mehetet suliba mivel hólyagos himlös lett szegénykém...eléggé elszomorkodott...de ez van...ugyhogy most 2 hétig a házban kell lennie,pedig kint tavasz van,meleg napsugár...meg aztán jön az ünnep....de most ezt elfogadjuk...Jonathán viszont mindennap nagy lelkesedéssel mesélte hogy miröl is beszéletek...a Dávid életével foglalkoztak,énekeltek,a tanárok kis jeleneteket adtak elö...ezt a Biblia verset tanulták meg kivülröl:"Mert kedves vagy sz én szemeimben,bescses vagy és én szeretlek ..."ÉSaiás 43,3
Ma egy imádságot irhattak le,az én fiaim imádsága igy hangzik:"Köszönöm a barátaim,köszönöm hogy velem leszel hogy az új iskolába is hamar beilleszkedjek.Én szeretlek téged,ezt elhiheted nekem(és itt 2 szivecske is van rajzolva).Köszönöm hogy mindig van mit együnk és mit igyunk.Ámen"
Örülök annak hogy ilyen témákkal (is) foglalkoznak a suliba.
Szóval igy telnek napjaink...

3 Kommentare:

Gyöngyi hat gesagt…

Nagyon örülök hogy ilyen szépen foglalkoznak a gyerekekkel. Biztos neked is sokszor eszedbe jut hogy nekünk nem volt ilyen lehetőségünk, de az a jó hogy nekik legalább meg van :)Gyógyulást Christiánnak.

tata és mama hat gesagt…

Gzógyulást, és sok türelmet kivánunk Christiannak puszil tata és mama.Büszkék vagyunk az unokáinkra, a jó Isten tartsa meg őket

rebeka hat gesagt…

Gyogyulas kivanunk , nektek pedig kitartast es bizzatok ezen is atsegit ISTEN.