Montag, 22. März 2010

Március 22

Hétfö...hétnek kezdete...mennyi minden belefér egy reggelbe...nálunk is tavaszodik...már nem kell téli kabát,sál,sapka...már könnyebben indulunk és jó kedvel reggel iskolába...hiszen már nincs sötét 7 órakkor...ez olyan jó!
Ma reggel (ugy mint mindig) Christiánt elvittem a buszmegálóba...haza felé általába mindig valaki haza hoz...nem ugy ma reggel....mindenkinek másfelé volt útja nem haza felé....igy nekem nem maradt más hátra csak a következö buszravárni...20 percet kell várnom...és mit csináljak ez idö alatt?járjak elöre hátra?...gondoltam magamba nem...elindulok gyalog haza felé...kb.4km van a buszmegálótol a mi lakásunkig...de az elsö 1,5 km csak jó nagy dombon felfelé...neki is indultam....felénél éreztem hogy a lábaim ám nem nagyon kedvelik...de nem adtam fel....mikor fölértem onnan már "magától" mentem a drága lábaim:)...olyan jó volt a friss levegöt beszivni,hallgatni a madarak énekét...megfigyelni a rügyezö fákat...jó volt...éééésss a 4 km 25 perc alatt megtettem:)...és egy csokor tulipántot(lila és sárga) megvettem hogy a tavasz a házban is legyen...és egy kicsit ünnepélyes is legyen hiszen ezelött 16 évvel a mai napon lettem Vargából Hoch:)
(közbe szomszédaszonyommal is telefonáltam:))
Mondtam én sokminden belefér egy reggelbe...de most megyek is finom ebédet késziteni!!!Szép napot!Örüljetek a tavasznak!

4 Kommentare:

Módi Noémi hat gesagt…

:D Szép ez a március 22-e:) (Nekem is emlékezetes, majd egyszer írok róla...) :D
SOK-SOK BOLDOGSÁGOT NEKTEK MÉG! ÉS áldott szép napot!!
Biztos szépek a tulipánok...:) mint a blogodon....nagyon tetszik:), puszi

kása andrea hat gesagt…

Sok boldog házassági évforduót! Isten adjon még sok boldog együtt töltött évet!

Apu és Anyu hat gesagt…

Áldott,Boldog házassági évfordulót,és egy szép tavasz kezdetét kiván Apu és Anyu.

Erika hat gesagt…

en is sok boldogsagot kivanok nektek:D en is orulok annak h reggel koran mar nincs sotet, mas lenduletet ad a napnak;):*