Freitag, 5. Februar 2010

TESÓMNAK:)

az én drága régi énekes füzetem:)

9 Kommentare:

Babi hat gesagt…

Köszi tesó! :) sokat énekeltünk együtt abból a füzetből, majd ha találkozunk hozd magaddal hogy énekeljünk még....

Anna hat gesagt…

Naaaagyon köszönöm. Gyönyörű hangod van.
Azt sose felejtem amikor ezt Ballán énekeltétek! Megkérek valakit kottázza le.
Puszi.

Johanna hat gesagt…

Nagyon szep, orom volt hallani ezt a regi szep eneket. Koszonom:)

Hilda hat gesagt…

Nagyon kellemes a hangod !!!
Köszi , hogy megosztottad:)

anyu hat gesagt…

Nagyon hálás vagyok Istennek gyermekeimért,vágyam az hogy egyszer ithon,ujra elénekeljétek ketten puszillak anyu

sanyi hat gesagt…

Az emlékezéshez nemcsak emlék,hanem szeretet kell,akit szeretűnk nem feledjűk el.

Anonym hat gesagt…

[B]NZBsRus.com[/B]
Forget Idle Downloads Using NZB Files You Can Easily Search High Quality Movies, Games, MP3s, Software and Download Them at Electric Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Newsgroup[/B][/URL]

Borzási A. Kriszta hat gesagt…

jaj, de pihentető hangod van, Marika! Megyek Németbe hozzád, hogy este énekelj nekem, hogy hamarabb elaludjak. Jaaaaaaaaaaaaaaaj, de jóóóóóóóóóóóóó!:)

rebeka hat gesagt…

A kotta megvan, majd elkuldom ha erdekel.Puszi