Montag, 15. Februar 2010

Nektek kedves barátaim:)


A tegnap ugye "Valentin"(Bálint) napja volt...ilyenkor azoknak szoktak kis ajándékot adni akiket szeretnek.

Én a tegnap rátok (is) gondoltam kedves blogosbarátaim,azokra akik olvastok,azokra akiket olvasok...hiszen szeretteimmé váltatok.Egy Atyánk van ez köt össze bennünket.Testvéreim vagytok,közel vagytok szivemhez ,érdekes ugye?...hiszem többet közületek még nem láttalak"élöben":)

Ez a vers jutott eszembe amit szeretettel "ajándékozom " most nektek:

A TITOKZATOS TEST

Egy test...

Egyik kezével könyet töröl,

Másik kezével sebeket kötöz,

A harmadikkal útat épit

szívektöl,szivekig.

Mind dolgozik,a negyedik,

a századik,az ezredik,

szánt,vet,hidat ver,ültet szüntelen,

A világnak minden sarkában

Mindenfelé találsz ilyen kezet

és mindennütt a mennyfelé vezet,

s az Ö kezére ismersz boldogan,

Egy test...sok tagja van.

Egy test...

Egyik szájával gyermeket tanit,

Másik szájával szenvedöt vigasztal,

A harmadikkal békit.

A negyedikkel szegények szivének

hirdettetik az evangélio.

Van szája millio,

az egész világon,

A vándorútad akármerre járod

hangját,szavát mindennütt megtalálod

Egy test....sok tagja van.

Egy test...

Idáig érzem ha egy tagja fáj...

Valahol messze...tul a tengeren

És ha szenvedek,szenved mind velem.

Megerösödik,ha erös vagyok.

Parányi tag,a csodálatos testem.

Hadd énekeljek arról boldogan

Milyen kicsivé válnak

együtt válalt bajok.

Milyen naggyá együtt az örömök!

Eltünnek a határok!

Ez a csoda örök!

Szent és határtalan!

Örülj parányi tag a nagy titoknak:

Egy test...sok tagja van.

10 Kommentare:

Nelly hat gesagt…

köszi a szép verset és hogy gondolataidba forgattál minket :)

kása andrea hat gesagt…

köszönöm én is, nagyon tetszik a vers :)

Anna Isten oltalmában hat gesagt…

Köszönöm,hogy rám is gondoltál !
Sok szeretettel köszöntelek mindnyájatokat !
/édesanyád lánykori barátnője/

Módi Noémi hat gesagt…

Én is köszönöm, nagyon kedves vagy! Szép ez a vers, tetszik!
Köszi még egyszer! Aztán én remélem egyszer csak találkozunk..:)

Éva hat gesagt…

Marika kitűnő vagy.Szombat estetől én is olvasom irásaidat gratulálok.Nagyon tetszik,szépek amiket irsz.Űdv.Éva.

Gyöngyi hat gesagt…

Köszönöm szépen én is a verset és hogy gondoltál olvasóidra :)

marika hat gesagt…

nagyon szivesen!Drágák vagytok!
Üdv. Éva!(melyik Éva?többet ismerek:))

Eva hat gesagt…

Gondoltam arra hogy nem fogod tudni melyik Eva!(Kun)mert most Maior vagyok.Igy mar tisztabb a dolog ugye!?

marika hat gesagt…

:)))ok,igy már tudom kiröl van szó!Puszi!!

rebeka hat gesagt…

HALA, HALA mindenert amit naponkent Isten ad nekunk, nem mas mint kegyelem.Kosz a virag(kedvencem) es a vers.
puszi nektek es sok aldast.