Samstag, 13. Februar 2010

Ez a nap más mint a többi:)







hogy miért?
-ezelött 39 éve sirtam fel elöször
-ma elövettem azt a csészét amit szüleimtöl kaptam ajándékba(lásd foto),ha szavakban nem is mondák el ezelött 39 éve de tudom hogy ezt gondolták minkor rám néztek:)
-azért mert egyetlen drága hugom tortát készitet nekem,még akkor is ha nem ünnepelhetünk együtt és több 100 km van töllem:((tejszinhabos tortát,az én kedvencemet):)
-a kedves férjem már elkézsitette a kávét mire fölkeltem(munkába ment,de azért nekem is készült káve,máskor én szoktam reggel megfözni)
-a fiaim hamarabb keltek fel mint én és vártak nagy izgalommal hogy már én is fölkeljek hogy gratulálhassanak és átadják az ajándékot:)(máskor én vagyok az elsö aki fölkell)
-mert nagymamámmal beszélhettem és halhattam bátoritását(121 Zsolt)
-nagynéném,bátyám üdvözölt
-egyetlen unokahugom képeslapot küldött
-gyerekkori barátnöim üdvözöltek
-blogos barátaim rám gondoltam,köszönöm az emaileket,üzeneteket
Ma nézem az áldásokat egyenként...mert az Úr kezéböl engem sok jó ért!

30 Kommentare:

Zsazsa hat gesagt…

Szeretettel köszöntelek.

Borzási A. Kriszta hat gesagt…

Boldooooooooog szülinapooooooooot:):):) Szeretlek!

kása andrea hat gesagt…

boldog szülinapot, az Úr gazdag áldását, és még sok szép évet kivánok neked!

Hajni hat gesagt…

Oromteli szulinapot Neked es meg legyen meglepetesben reszed!

puszi:)

Heidi hat gesagt…

Én is beállok a köszöntők sorjába:D Istentől megáldott Boldog Születésnapot kivánok!
puszi

Anonym hat gesagt…

én is szeretettel gondolok rád! Sokszor bátorít az optimizmusod, hited, szereteted, az Úr áldjon meg még sok-sok örömteli, boldog évvel!
szeretettel Emi

Módi Noémi hat gesagt…

Én is sok-sok-sok szeretettek köszöntelek ezen a szép napon! Isten éltessen és áldja meg életedet!!
Nagyon szép és boldog szülinapot kívánok!
Puszi!:*

Berni* hat gesagt…

Én is kivánok még sok boldog születésnapot! Isten áldását!

Jade hat gesagt…

Boldog szuletesnapot draga Marika! Az Ur aldja es vezesse tovabbra is eletedet, adjon sok oromet, aldast es meg sok nagyon boldog evet!

Anonym hat gesagt…

Sok sok boldog szulinapot,legyen meg sok ilyen szep napod, azok kozt akiket szeretsz es akik szeretnek. Johanna.

Adona hat gesagt…

Boldog születésnapot!
Isten áldása kísérje életed továbbra is!

Gyöngyi hat gesagt…

Annyira féltem hogy elkéstem, de milyen jó hogy csak elszámoltam magam. Nem is gondoltam hogy ennyire elrepült az idő...mintha tegnap babáztunk volna...Az a jó hogy a gyermekkori szép emlékek megmaradnak. Légy áldott! Sok erőt kívánok, maradj mindig az aki voltál. Őszinte szeretettel...

Király Mária hat gesagt…

Nagyon sok boldog szülinapot kivánok neked!!!

marika hat gesagt…

nagyon szépen köszönöm mindenkinek!!!Aranyosak vagytok!Örülök hogy vagytok nekem!

Györgyi hat gesagt…

Isten áldását kivánom a további szép éveidre!

Magdi hat gesagt…

gondoltunk rád ma:)és ünnepeltünk:)ugye megkaptad a képeslapot?!

Maresz hat gesagt…

Boldog szülinapot kivánok én is !

marika hat gesagt…

köszi Magdi!IGen,megkaptam a képeslapoT:)))
köszi Györgyi!

Kiss Judit hat gesagt…

légy vidám mindig, boldog születésnapot!

Kiss Judit hat gesagt…

légy vidám mindig, boldog születésnapot!

Babi hat gesagt…

További szép ünneplést!Legyen egy örömökben gazdag életéved!

Mike Adina hat gesagt…

Én is kívánok újabb még szebb, még jobb éveket!

iri hat gesagt…

GYONYORKODJ AZ URBAN S MEGADJA SZIVED KERESEIT!
BOLDOGSAGOT,ALDAST,EGESZSEGET SZULINAPOD ALKALMABOL!

Betti hat gesagt…

Megkésve, mert nem voltam netközelben: Adjon Isten még sok áldott boldog évet!

Apu hat gesagt…

Még sok számos szűlinapot,örömben és békességben,egész életedet Isten áldása kisérje.

Lea Mónika hat gesagt…

Csatlakozom en is, a boldog szulinapot kivanok sorahoz...:):) Isten eltessen meg sokaig boldogsagban!:)

marika hat gesagt…

köszönöm mindenkinek!:)

csillag hat gesagt…

Boldog szulinapot, Marika :)

rebeka hat gesagt…

Azert vannak a jo baratok...igaz ez, szeretettel gondolok en is rad,az UR aldasa legyen eleteden ,hogy lathato legyen benne a Krisztus.Kosz hogy vagy nekem,olyan jo tudni hogy vannak akik imatkoznak ertunk.

márta hat gesagt…

Ezt jól lekéstem, egy ideig nem nagyon nézegettem a blogokat...de talán még benne vagyok a 8 napban..:)
Isten éltessen.:)