Mittwoch, 29. Juli 2009

Ma reggel

sorakoznak befele...figyelmesen hallgatják...


elmentem Christiánnal az iskolába ,Jonathánnak utólsó iskolanapja volt ma,és ilyenkor kis ünnepély van.Szeretek ott lenni fiaimmal mikor csak tehetem hogy velök együtt "ünnepeljek".Egy afriaki imádsággal fejezték be az ünnepélyt ami nekem nagyon megtetszett.Ma nállunk is nagy a höség ugyhogy teljesen átéreztünk minden mondatott:


Uram,mint a madarak úgy száll feléd örömem,az ég felé.


Az éjszaka elrepült és én örvendek a fénynek.


A te napsugarad elolvasztotta a harmatot a füvön és sziveinkben.


Minden ami most töllünk jön,minden ami körülöttünk van ma reggel,


az köszönet.


Uram,ma boldog vagyok


A madarak és az angyalok énekelnek,én is velök ujjongok.


Minden és szivünk is kész elfogadni kegyelmed.


Érzem a testemet és köszönetet mondok.


A nap simogatja testemet és én köszönetet mondok.


A hullámok a parthoz csabdosnak,és én köszönetet mondok.


Uram én örvendezek teremtményeidnek,és hogy te mögöttünk,


mellettünk,elöttünk , felettünk és bennünk vagy.


Boldog vagyok Uram,és örülök,boldog vagyok.


A zsoltárok a te szeretetedröl szólnak,a prófétáid hirdetik


és mi tapasztaljuk szereteted.


Mindennap kegyelemben élünk.


Örömöm hadd szálljon feléd Uram


mint a madarak röpte.


Legyen a tied ez a nap amelyik csillog,recseg,ropog és újjong szeretettöl.


Minden napot te adsz nekünk!Halleluja!


Ámen!
Jöhet a vakáció!!

3 Kommentare:

Gyöngyi hat gesagt…

Gyermekeinkkel kapcsolatba mindig az a költemény jut eszembe hogy: Modern gyermeke hálája, éspedig az amikor a gyermekek több időt szeretnének szüleik részéről. Hát ezek a percek, órák értékesek gyermekein számára, Nekik ez nagyon fontos.
Az ima pedig nagyon tetszik.

iri hat gesagt…

Nagyon szep ima

Nelly hat gesagt…

nagy kegyelem, hogy ilyen imák hangoznak el egy iskolában! és hogy a gyereked is oda járhat! :)