Dienstag, 7. Juli 2009

VIRÁGOK ÉS ÁLDÁS MINDENKINEK:)


fogadjátok SZERETETTEL!

Isten áldása legyen rajtad

mikor reggel felkelsz,

még mielött boszankodnál

vagy az egész naptól félnél.

Isten áldasa legyen rajtad

a mindennap zajában,

mikor nincs idöd

Rá sem gondolni.

Isten áldása legyen rajtad

mikor valami rosz ér téged

még mielött a szivedet

szétmarja a fájdalom.

Isten áldása legyen rajtad este

ö vegye le rólad a nap árnyékos oldalát

még mielött álmaidba jutnának el.

Isten áldjon TÉGED ott ahol vagy,

ahol állasz,nevetsz vagy sírsz,

ragyogsz vagy csödött mondasz.

Isten áldása legyen mindenben amit teszel vagy nem teszel.

(Ruth Rau,németböl forditottam,bocsánat ha nem túl"magyaros")
Mindenki kiválaszthatja a kedvenc virágát!:)


9 Kommentare:

Györgyi hat gesagt…

Köszönöm!De a virágok mind tetszenek.

Kriszta hat gesagt…

Én is köszönöm:)

Anonym hat gesagt…

Nagyon szep a szoveg! es hogy ne tetszene Istennek muve a viragokban is, de abban is amit benned "lattat".
legy udvozolve, nevesch

marika hat gesagt…

Mindenért Övé a dicsösség!Köszönöm "nevesch" üdvözöllek blogomon!

Jade hat gesagt…

Pussz,
judit

Maresz hat gesagt…

Jól jön ez az áldás a mai napra! Nagyon köszönöm:)).

Nelly hat gesagt…

Olyaan szépek azok a virágok, hogy nem is lehet választani közülük - mindegyik gyönyörű :)
Én is köszönöm a bátorító szavakat, szép kis versike!

Hilda hat gesagt…

Én is nagyon szépen köszönöm :*

Magdi hat gesagt…

köszi, én is, bár az én blogom csak másnapra készült el;de így utólag is:)