Montag, 13. April 2009

Az ünnepröl...

Nagypénteken már örültem annak hogy Jonathán jobban van,este meghallgattam az élö közvetitést az Aradi belvárosi baptista gyülekezetböl...olyan jó volt...szombaton gyönyörü napsütés,készülödtünk vasárnapra....este Christián belázasodott,hányt a kicsikém,ugyhogy egész éjszaka virasztottam,...eszembe jutottak szereteim,a betegek,az egyik uncsim aki Kolozsvárom korházba fekszik hiszen balesete volt....aztán eszembe jutott amit apukám mondott a betegségegel kapcsolatban nagypénteken,hát kell ez is legyen,hogy átérezzük egy kicsit a fájdalmat amit Jézus szenvedett értünk...halottam minden egyes óraverést a templom harangjával...reggel 6 kor csendesedett le a kicsikém anyira ugy hogy én is elaludtam...ugyhogy itthon ünnepeltünk...de nekem olyan jólesett az élöadásokat megnézni az Aradi és a Debrecenit is....köszönöm!Persze nem pótolja ez azt ha testben is gyülekezetbe lehettem volna....de most ez is jó volt....meg a Hunyadi programot is meghallgattam,köszönöm J. testvér hogy olyan hüségesen küldöd nekem.Áldjon az Ur!
Tehát ez volt...eltelt...de kivánom azt magam részére(de nemcsak) hogy az a Jézus akivel személyesen találkoztam elevenen éljen naponta bennem....az Ö feltámadásának ereje legyen az én eröm is naponta!
Áldott hetet nektek!!

4 Kommentare:

Kriszta hat gesagt…

és milyen volt Aradon a Húsvét?:D

Magdi hat gesagt…

szóval a Debrecenit is?!...szívesen...

de mindenekelőtt gyógyulást a kicsikédnek:)))
melyik uncsidnak volt balesete?

marika hat gesagt…

Tibikének...kérdezd meg Babit!

Siko Margit hat gesagt…

Amen