Mittwoch, 15. April 2009

Új reményt igér ez a hajnal....


Ujból egy "fehér" éjszaka van mögöttem,a tegnap órvosnál voltam Christiannal,mandula gyúladás(micsoda meglepetés:)...antibiotikumot kapott,mostmár remélem hogy hamarabb meggyógyul...virasztva ezt az éneket énekelgettem magamban:

Az éj elszáll,új reményt igér ez a hajnal.

Hát jöjj ne félj

Enyém minden hatalom égen földön

Jöjj soha se félj mert senki

nem ragathat ki kezemböl.

Neveden hivtalak hát enyém vagy

Én választottalak ki téged

És ha hallod lelkem hangját

Meg ne keményisd a szíved

Bízd rám bátran az életed

Senki nem szeret jobban téged.

Hát jöjj ne félj csak hagyd el mindened

s kövess engem

Jöjj soha se félj csak vedd fel kereszted

úgy kövess engem.

Az éj elszáll új reményt hozott ez a hajnal.

Nevemen hívtál Uram tied vagyok

Te választottál ki engem

És ha hallom Lelked hangját

megnyitom elötte szívem

Rád bízom bátran az életem

senki nem szeret jobban engem.

Gyönyörü napsütés...itt a tavasz,én szabadságon vagyok....de mivel a fiuk gyengélkednek,bent vagyunk a lakásba....még jó hogy egy szép ,nagy balkonunk van,legalább ott élvezik egy kicsit a nap melegét.

Szép napot nektek!Tele új reményel!

4 Kommentare:

Budai Evódia hat gesagt…

gyógyulást nektek!!!

Kriszta hat gesagt…

ó, drága gyermek. Én is gyógyulást kívánok!

Magdi hat gesagt…

gyóóóógyulááááást!!!

sanyi hat gesagt…

Kitartást minden körűlmények között,Isten nem sujt egyszerre kettös teherrel,vagy ha mégis teszi,kétszeres erövel ruház fel. Gyógyulást a fiuknak,neked békességet.