Montag, 27. April 2009

Életjel......

Ma hálás vagyok az életért,a napsutésért,a tavaszért...az elmult hét nehéz volt,hétfön kedvesem anyira belázasodott hogy nem tudott az ágyból felkelni,az orvost hivattam(olyan hálás vagyok hogy kijött),erös antibiotikumot kapott,vitaminokat,de egész héten gyenge volt....igy még nem láttam...ma már dolgozik...aztán én sem maradhattam ki a betegek sorából,az alergia nagyon kinozott,meg hülés is hozzá jött,ugy hogy nagyon köhögtem,én is sok orvoságot szedtem(még most is szedem)....de azért már hála jobban vagyok...nagy ajándék az egészség csak akkor tudjuk igazán értékelni mikor hiányzik.
Már izgalommal várom a hétvégét,mikor a Tahiba több volt Hunyadival találkozom!Már várom hogy találkozzak veletek!
Új hét,új feladatok...de ha az Ur a mi erösségünk mindent átvészelünk!Hála neki!

4 Kommentare:

Kriszta hat gesagt…

Gyógyulást nektek! Örülök én is a lehetőségnek, hogy találkozol régi ismerősökkel:)

Jade hat gesagt…

Sok erot az uj hethez. Itt kuldom a mai kedvenc utravalot, az elobb olvastam:

" Hozzon a mai nap belso beket a szamodra .
Bizz az Istenben annyira ,hogy tudd pontosan ott vagy ahol lenned kell. Ne felejtsd el a vegtelen lehetosegeket amelyek a hitbol erednek. Hasznald az adottsagodat amelyeket kaptal es add tovabb a szeretetet amely megadatott szamodra. Legy elegedett abban a tudatban hogy az Isten gyermeke vagy. Legyen ez a tudat teljesen a tied es adja meg lelkednek a dal,a tanc, a hala es szeretet szabadsagat. Ez mindanyiunke!

marika hat gesagt…

köszönöm Kriszta!:)
Köszönöm Judith!Köszönöm az utravalót!:)

Maresz hat gesagt…

Én is gyógyulást kivánok nektek és kellemes napokat Tahiban. Egyszer én is voltam ott, nagyon jó volt.