Freitag, 3. April 2009

Ha olyanok nem lesztek mint a gyermekek...


Olyan öszinték a gyerekek,és nem kérnek sokat....csak szeretetet.Ha szeretve vannak akkor minden rendben!Ezt tapasztaltam ma is a fiaimnál.Az este még minden rendben volt,reggelre Jonathán belázasodott,ugyhogy nem tudod suliba menni,pedig ma a városnak a fontos látnivalóját látogatták meg,na erröl lemaradt...de nagyon fájt a feje a drága kicsimnek,bocsánat nagyfiamnak:)Egész nap feküdt,és csak azt kivánta hogy mellette legyek....többek között azt mondta:"Ne menj el,maradj itt mellettem,mert ha nem maradsz itt nem gyógyulok meg hamar."Hmmm...ott maradtam mellette,és most elaludt!Biztonságan érezte magát,szeretve!Eszembe jutott hogy milyen jó nekem is az mikor fáradtan,betegen Édesatyám karjaiba bujhatok!Ott szeretve vagyok!

3 Kommentare:

Tündi Daika hat gesagt…

Gyógyulást Jonathánnak... Milyen szép név...

iri hat gesagt…

Remelem ar meggyogyult

Kriszta hat gesagt…

olyan szépek a gyermekeid, Marika!:)