Mittwoch, 6. Oktober 2010

Apukámnak



a mai nap is más mint a többi...hiszen apukámnak van a szülinapja.Áldjon meg téged az Úr drága apukánk és nagytata!Boldog szülinapot kivánunk!(szép ünneplést neked,most a hugomon a sor hogy élvezze szüleimmel való együttlétet:)).Gondolatban ott vagyunk veletek!Szeretünk!
66 év...volt benne öröm és bánat,de ha örá gondolok akkor mindig a mosolya tünik elém és az hogy mindig énekel,vagy zenél mindegy milyen hangszeren,ezért egy versböl idézek :
"De a szivet csodálatos harangnak
Ki függyesztette egykor belém,
hogy konduljon,s az élet daloljon?
Mikor szeret álmoknak éjjelén?
Ki adta sorsul hogy a boldogságot
Ne a kenyér garmadába keressem?
Mert lesz megszüretelt szölö az élet
ha a harang elnémúl majd repedten?
...
Én csak egy szál húr vagyok
a roppant hárfán,zúgok,jajgatok,
újjongok,sírok,reszketek,vonalgok,
és zengem,neki zengem azt a hangot
Mit nem tudom,miért Ö játszik rajtam.
...
én merész álmu földformáló ember,
alázatos-remegö húr vagyok:
Az Isten énekel az életemmel."
Remegö húr-Mukacsy Géza verséböl idézetem.
Örülünk hogy vagy nekünk!!!

4 Kommentare:

Abigél hat gesagt…

Nagyon szép vers!Sok boldog születésnapot kívánunk édesapádnak!

iri hat gesagt…

Isten eltesse apukadat , meg sokaig daloljon oromotokre!

Gyöngyi hat gesagt…

Boldog szülinapot Sanyinak :)

Sanyi hat gesagt…

Hogyha megkésveis de annál nagyobb, szeretettel megköszönöm hogy megemlékeztél rollam.